ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی نسل نهم آیپد در مراسم آیفون ۱۳ مطرح شد

ساعاتی قبل از رویداد «California Streaming» اپل و در شرایطی که هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها چه محصولاتی را در آن معرفی می‌کنند، یکی از منابع احتمال معرفی نسل نهم آیپد را در این مراسم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

ساعاتی قبل از رویداد «California Streaming» اپل و در شرایطی که هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها چه محصولاتی را در آن معرفی می‌کنند، یکی از منابع احتمال معرفی نسل نهم آیپد را در این مراسم مطرح کرده است.

اپل روی توسعه آیپد نسل نهم با قیمت اقتصادی کار می‌کند، اما هنوز دقیقا مشخص نیست این دستگاه چه زمانی قرار است معرفی شود. شایعه‌هایی در مورد رونمایی از آیپد نسل نهم اقتصادی در جریان رویداد رونمایی ۲۳ شهریور ماه منتشر شده بود، اما دیروز خبرنگار بلومبرگ از معرفی آن در مراسم جداگانه‌ای به همراه مک بوک پرو جدید خبر داد.

رویداد رونمایی اپل روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها در این مراسم از نسل جدید آیفون و اپل واچ رونمایی کنند. با وجودی که تنها چند ساعت به زمان برگزاری رویداد باقی مانده، یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو چین با نام کاربری «PandaIsBald» با انتشار تصویری برخی مشخصات آیپد ۹ را افشا کرده و همچنین احتمال معرفی‌اش در مراسم امشب را مطرح کرده است.

نسل جدید آیپد ظاهرا از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی بهره خواهد برد و عملکرد بهتری را نسبت به مدل‌های فعلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این محصول برای دانشجویان و کاربرانی که خواهان دستگاهی مقرون به صرفه هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که اپل در رویداد امروز از آیپد نسل نهم رونمایی خواهد کرد یا شاهد معرفی‌اش در آینده خواهیم بود.

باید دید در نهایت اپل برای رویداد امشب چه برنامه‌ای را دنبال می‌کند و از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. ما مانند همیشه امشب رویداد معرفی آیفون ۱۳ را به صورت زنده در دیجیاتو پوشش می‌دهیم. برای مشاهده پوشش دیجیاتو به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی