ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از جدیدترین مانیتور خود با وبکم پاپ‌آپ رونمایی کرد

امروز سامسونگ جدیدترین مانیتورش به نام S4 را معرفی کرد که از یک وبکم پاپ آپ بهره می‌برد. این مانیتور ۲۴ اینچی برای کارهای هیبریدی در نظر گرفته شده که در کنار وبکم، با بلندگوهای ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

امروز سامسونگ جدیدترین مانیتورش به نام S4 را معرفی کرد که از یک وبکم پاپ آپ بهره می‌برد. این مانیتور ۲۴ اینچی برای کارهای هیبریدی در نظر گرفته شده که در کنار وبکم، با بلندگوهای ۲ واتی استریو و میکروفن به کاربران در انجام کارهای روزمره از جمله ارتباط با همکاران کمک می‌کند. وضوح وبکم فول اچ‌دی و ۲ مگاپیکسلی است که ارتباط با دوستان و همکاران را تسهیل می‌کند. مانیتور S4 به صورت هاب USB عمل می‌کند و نگرانی بابت کمبود درگاه را حل می‌کند.

این وبکم به صورت پاپ آپ عمل می‌کند و زمانی که به آن نیازی نداشته باشید، در جای خود مخفی می‌شود و ظاهری تمیز و مرتب را به ارمغان می‌آورد. این طراحی علاوه بر ظاهر زیبا، به حریم خصوصی نیز کمک می‌کند و خیال کاربران را بابت جاسوسی از وبکم راحت می‌کند. البته مانند گوشی‌ها به صورت اتوماتیک عمل نمی‌کند و با فشار دست به داخل یا بیرون می‌رود. از این وبکم برای ویندوز Hello نیز می‌توان استفاده کرد و احتمالا دارندگان ویندوز ۱۱ از شنیدن آن خوشحال می‌شوند.

مانیتور S4 از وضوح فول اچ‌دی برخوردار است و زاویه دید ۱۷۸ درجه به صورت افقی و عمودی دارد. پایه ارگونومیک این نمایشگر ماکزیمم راحتی و بهره‌وری و همین‌طور سازگاری طراحی انجمن استانداردهای الکترونیک تصویری (VESA) را دارد. قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش به کاربران امکان می‌دهد تا مانیتور را در موقعیت دلخواه تنظیم کنند.

مانیتور S4 برای جلوگیری از خستگی و محافظت از چشمان کاربر، به ویژگی کم کردن نور آبی مجهز شده است. در حقیقت این مانیتور از گواهینامه TUV Rheinland برای کم کردن نور آبی برخوردار است. مانیتور S4 از درگاه‌های DisplayPort ۱.۲ و HDMI ۱.۴ برخوردار است. نرخ نوسازی آن نیز به ۷۵ هرتز می‌رسد. مانیتور S4 علاوه بر آمریکا در کره جنوبی، اروپا و آسیای جنوب شرقی نیز عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی