ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی بند ۲ با نمایشگر بزرگتر و ۱۲ روز شارژدهی معرفی شد

شرکتی چینی ریلمی امروز از جانشین ریلمی بند رونمایی کرد. ریلمی بند ۲ با نمایشگر بزرگتر، باتری با ظرفیت بیشتر و طراحی که یادآور آنر بند ۶ است، معرفی شده. ریلمی بند ۲ یک صفحه ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

شرکتی چینی ریلمی امروز از جانشین ریلمی بند رونمایی کرد. ریلمی بند ۲ با نمایشگر بزرگتر، باتری با ظرفیت بیشتر و طراحی که یادآور آنر بند ۶ است، معرفی شده. ریلمی بند ۲ یک صفحه نمایش ۱.۴ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۱۶۷ پیکسل دارد و بیشتر از اینکه یک دستبند ورزشی باشد، شبیه ساعت هوشمند است. روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیت و بیش از ۵۰ واچ فیس دارد، البته می‌توانید واچ فیس مخصوص خودتان را نیز بسازید.

این دستبند ورزشی مجموعه کاملی از ویژگی‌های ورزشی و تناسب اندام که در نسل اول ریلمی شاهدش بودیم را ارائه می‌دهد. پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، شمارش قدم، یادآوری نوشیدن آب و تحرک از ویژگی‌های این محصول ریلمی است. از قابلیت‌های جدید در مقایسه با نسل قبلی می‌توان به اندازه‌گیری استرس، پایش سلامت زنان و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون اشاره کرد.

ریلمی بند ۲ از ۹۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با ۹ حالت ورزشی در نسل اول، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. البته در حال حاضر فقط ۱۴ حالت ورزشی از جمله یوگا، پیاده‌روی در فضای باز یا خانه، دویدن، کریکت، بسکتبال، شنا و فوتبال را پشتیبانی می‌کند ولی شرکت ریلمی وعده داده هرچه سریعتر بقیه حالت‌های ورزشی را با به‌روزرسانی برای این محصول عرضه کند.

از ویژگی Smart AIoT Control که قبلا در ساعت واچ ۲ پرو ریلمی دیده بودیم، دستبند جدید ریلمی نیز پشتیبانی می‌کند. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد بدون اینکه گوشی همراه خود داشته باشد از مچ‌بند استفاده کند، البته مشروط به اینکه به وسایل AIoT متصل باشید.

از دیگر امکانات باید به کنترل موسیقی، پیش‌بینی آب و هوا، آلارم و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری اشاره کرد. این محصول همچنین به یک باتری ۲۰۴ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که تا ۱۲ روز شارژدهی دارد. فروش ریلمی بند ۲ با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی