ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی ۱۱ لایت 5G NE با چیپست اسنپدراگون 778G از راه رسید

شیائومی امروز در کنار سری 11T از تلفن هوشمند ارزان‌تری به نام شیائومی ۱۱ لایت 5G NE رونمایی کرد. این دستگاه در واقع همان شیائومی ۱۱ لایت 5G است که در ماه مارس معرفی شد ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۹

شیائومی امروز در کنار سری 11T از تلفن هوشمند ارزان‌تری به نام شیائومی ۱۱ لایت 5G NE رونمایی کرد. این دستگاه در واقع همان شیائومی ۱۱ لایت 5G است که در ماه مارس معرفی شد و این بار با تفاوت‌های اندکی با برچسب NE به بازار می‌آید. این برچسب نشانگر عبارت New Edition خواهد بود.

اصلی‌ترین تفاوت ۱۱ لایت 5G NE با نسخه قبلی در بخش چیپست رخ داده و البته یک تغییر کوچک است. این تلفن هوشمند به جای چیپست اسنپدراگون 780G از اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند. سایر مشخصات فنی این دستگاه فرقی با مدل عادی ۱۱ لایت 5G ندارد.

موبایل شیائومی از نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. این دستگاه بلندگوی استریو دارد و حسگر اثر انگشت در پهلوی بدنه قرار گرفته است. ۱۱ لایت 5G NE از شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است. شاید بتوانیم این گوشی را به نحوی به عنوان نسخه جهانی شیائومی ۱۱ لایت 5G درنظر بگیریم.

محافظ صفحه نمایش ۱۱ لایت 5G NE کورنینگ گوریلا گلس ۶ است و از فناوری‌های +HDR10 و طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. در قاب عقب این گوشی دو دوربین دیگر هم وجود دارد: یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۵ مگاپیکسلی. در بخش سلفی هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است.

شیائومی ۱۱ لایت 5G NE انرژی خود را از یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد. این دستگاه از فناوری‌های وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، جی‌پی‌اس دو فرکانسه، NFC، درگاه مادون قرمز و درگاه USB-C بهره می‌برد و با دو پیکربندی عرضه می‌شود. مدل پایه ۶ گیگابایت رم به اضافه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و قیمت آن ۴۴۳ دلار است. مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۶۶ دلار و مدل ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۱۲ دلار راهی بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی