ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE
تکنولوژی

صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE در دسترس قرار گرفت

طرفداران سامسونگ با اشتیاق منتظر گلکسی S21 FE هستند. در گزارش‌های اخیر ادعا شده بود که این گوشی مورد انتظار تا پایان سال جاری از راه می رسد. اما پیش از رسیدن به موعد مورد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

طرفداران سامسونگ با اشتیاق منتظر گلکسی S21 FE هستند. در گزارش‌های اخیر ادعا شده بود که این گوشی مورد انتظار تا پایان سال جاری از راه می رسد. اما پیش از رسیدن به موعد مورد نظر، صفحه پشتیبانی آن در وب سایت آلمان سامسونگ فعال شده است.

با این حال صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE 5G در وب‌سایت سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن منتشر نکرده است. در این وب‌سایت گوشی آینده سامسونگ با شماره مدل SM-G990B/DS دیده می‌شود و طبق گزارشات اخیر می‌توان گفت S21 FE احتمالا در بازارهای مختلف از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره خواهد برد.

گلکسی S21 FE

طبق گزارشات و شایعات اخیر، گلکسی S21 FE 5G احتمالا از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز روانه خواهد شد که سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. این گوشی در بخش نرم‌افزار از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

برای عکاسی نیز سامسونگ گوشی مورد انتظار خود را به همراه ماژول دوربین سه‌گانه روانه بازار خواهد کرد که سنسورهای آن شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابر ۸ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین دوربین سلفی دستگاه نیز احتمالا ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود.

در نهایت گلکسی S21 FE 5G احتمالا از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه ممکن است با ۸ گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار شود. این دستگاه احتمالا فاقد کارت microSD خواهد بود و انتظار می‌رود در چند رنگ مانند سبز، سفید، آبی، بنفش و خاکستری وارد بازار شود.

همچنین مشخصات این گوشی با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در دو مدل مختلف اخیرا در کنسول گوگل پلی رویت شده بود که با این وجود می‌توان گفت به زودی شاهد معرفی رسمی این دستگاه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی