ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل تبلت مایکروسافت سرفیس گو ۳ پیش از رونمایی رسمی

مایکروسافت چهارشنبه همین هفته رویداد سرفیس بعدی‌اش را برگزار می‌کند و انتظار می‌رود در این مراسم از محصولات زیادی رونمایی شود. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار، تبلت سرفیس گو ۳ است که حالا مشخصات کامل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

مایکروسافت چهارشنبه همین هفته رویداد سرفیس بعدی‌اش را برگزار می‌کند و انتظار می‌رود در این مراسم از محصولات زیادی رونمایی شود. یکی از دستگاه‌های مورد انتظار، تبلت سرفیس گو ۳ است که حالا مشخصات کامل آن به اینترنت راه پیدا کرده است.

مشخصات و اطلاعات فاش شده از سرفیس گو ۳ تقریبا در راستای انتظارات علاقه‌مندان قرار دارد. پیش از این در شایعات مختلفی عنوان شده بود که مایکروسافت از پردازنده اینتل پنتیوم گلد 6500Y یا Core i3-10100Y استفاده خواهد کرد و سایر مشخصات آن مانند نسخه‌های قبلی خواهد بود. البته انتظار می‌رفت ردموندی‌ها برنامه‌ای برای تولید نسخه‌ای با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی eMMC نداشته باشند، اما طبق گزارش جدید، چنین مدلی روانه بازار خواهد شد.

طبق مشخصات فاش شده، سرفیس گو ۳ از نمایشگر ۱۰.۵ اینچی پیکسل‌سنس با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۳:۲ و کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره می‌برد. پردازنده‌های دستگاه نیز همان موارد اشاره شده خواهند بود و مایکروسافت از پردازشگر گرافیکی UHD Graphics 615 اینتل استفاده می‌کند. علاوه بر حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، مایکروسافت دستگاه خود را به همراه حافظه ۱۲۸ گیگابایتی SSD نیز معرفی می‌کند.

در بخش دوربین نیز سرفیس گو ۳ از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. اگرچه ظرفیت دقیق باتری آن مشخص نشده؛ اما حداکثر ۱۳ ساعت برای کارهای معمولی دوام خواهد آورد.

با بررسی مشخصات این دستگاه، متوجه خواهیم شد که تفاوت چندان زیادی با سرفیس گو ۲ وجود ندارد. در واقع این دو دستگاه از نظر ابعاد (۲۴۵ در ۱۷۵ در ۸.۳ میلی‌متر) نیز یکسان هستند و وزن نسخه جدید ۹۶ گرم بیشتر است که کمی عجیب به نظر می‌رسد. قیمت دستگاه هنوز اعلام نشده، اما طبق مشخصات احتمالا از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی