ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو

امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، با آن‌ها آشنا می‌کند. این ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

امروز تصاویر زنده و مشخصات کامل گوشی‌های هواوی نوا ۹ و نوا ۹پرو به اینترنت راه پیدا کرده که ما را پیش از معرفی رسمی در تاریخ ۱ مهر ماه، با آن‌ها آشنا می‌کند. این محصولات از برخی ویژگی‌های سری آنر ۵۰ بهره می‌برند.

هواوی نوا ۹ از یک نمایشگر ۵.۵۷ اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و حفره مخصوص دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر قرار دارد. نوا ۹ به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز می‌شود ولی خبری از پشتیبانی از شبکه 5G نخواهد بود.

این دستگاه ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ظرفیت باتری نوا ۹ ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن این دستگاه به ۱۷۵ گرم می‌رسد و ابعادش برابر ۱۶۰ در ۷۳.۷ در ۷.۷۷ میلی‌متر است.

در پنل پشتی نوا ۹ دوربین چهارگانه دیده می‌شود که دوربین اصلی‌اش، ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این سنسور را یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/ 2.2، یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسل است.

گوشی نوا ۹ پرو از نظر سخت‌افزار، دوربین و رم شباهت‌های زیادی به برادرش دارد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس است. ظرفیت باتری مدل پرو کمتر شده و به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد، با این حال از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا به اولین گوشی هواوی با چنین فناوری تبدیل شود.

وزن مدل پرو ۱۸۶ گرم و ابعاد آن ۱۶۳.۴ در ۷۴.۴ در ۷.۹۷ میلی‌متر است. هردوی این گوشی‌ها سیستم عامل هارمونی اواس ۲.۰.۱ را اجرا می‌کنند. نوا ۹ و ۹ پرو در رنگ‌های آبی، بنفش، مشکی و سبز عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FAEZ_DEV
    FAEZ_DEV | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

    خیلی سبکه

    • Jvd Mndgr
      Jvd Mndgr | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

      آره. من گوشی سبم دوس دارم. چون گوشی زیاد دستم میگیرم اگه سنگین باشه اذیت میشم. از طرفی هواوی رو خیلی دوس دارم ولی حیف ک تحریمه. دلم poccof3 GT میخاد. ولی هنوز وارد بازار ایران نشده

مطالب پیشنهادی