ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اطلاعات جدید از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۲

عرضه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ باعث شد سامسونگ امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت را معرفی نکند. با این وجود هفته گذشته شایعاتی درباره ساخت موبایل جدید خانواده نوت یعنی گلکسی نوت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

عرضه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ باعث شد سامسونگ امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت را معرفی نکند. با این وجود هفته گذشته شایعاتی درباره ساخت موبایل جدید خانواده نوت یعنی گلکسی نوت ۲۲ منتشر شد و حالا هم جزئیات تازه‌ای از آن به اشتراک گذاشته شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe» که خبر هفته گذشته را نیز منتشر کرده بود، قاب میانی گوشی آینده سری گلکسی نوت که به گفته او «نوت ۲۲ اولترا» خواهد بود، توسط یک فرد مشاهده شده.

به گفته این منبع، تشخیص اینکه با گوشی سری نوت سروکار داریم، بر اساس این قاب بسیار ساده بوده. بنابراین ظاهرا کره‌ای‌ها این فبلت‌های محبوب را فراموش نکرده‌اند و مشغول کار روی نسل بعدی‌اش هستند.

به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی این گوشی به جای گوشه‌های گرد سری S، از همان طرح مربعی آشنای سری گلکسی نوت استفاده خواهد کرد. Ice Universe همچنین در ادامه عنوان کرده که گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سال آینده دارای حاشیه‌های بسیار باریکی خواهند بود و تصویری از قاب موردنظر آن‌ها را به اشتراک گذاشته است.

گلکسی نوت

طبق تصویر بالا و اطلاعات منتشر شده تا به امروز، انتظار می‌رود طراحی گوشی‌های سری گلکسی نوت مشابه طرح مفهومی زیر باشد:

گلکسی نوت

سری گلکسی نوت سامسونگ به دلیل استفاده از قلم S Pen طرفداران خاص خودش را دارد و آخرین گوشی‌ها در این خانواده نوت ۲۰ و ۲۰ اولترا بودند که سال گذشته معرفی شدند. در اخبار دیگری عنوان شده بود که کره‌ای‌ها نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرده‌اند که برخی منابع خبری از این امر به معنای پایان عمر فبلت‌های محبوب اشاره کردند.

پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد. به علت انتشار اخبار مختلف درباره این فبلت‌ها، هنوز نمی‌توانیم با اطمینان درباره آینده آن‌ها اظهارنظر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ham tsv
    ham tsv | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

    اگر سری نوت تولید نشه شخصا دیگه سمت سامسونگ نمیرم...

مطالب پیشنهادی