ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از معرفی گلکسی M52 5G در تاریخ ۶ مهر ماه خبر داد

با وجودی که به نظر می‌رسید با توجه به پوستر منتشر شده در وب‌سایت آمازون هند، گلکسی M52 در تاریخ ۲۸ شهریور ماه رونمایی شود، این اتفاق رخ نداد و پوستر مربوطه نیز از وب‌سایت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

با وجودی که به نظر می‌رسید با توجه به پوستر منتشر شده در وب‌سایت آمازون هند، گلکسی M52 در تاریخ ۲۸ شهریور ماه رونمایی شود، این اتفاق رخ نداد و پوستر مربوطه نیز از وب‌سایت آمازون حذف شد. حالا پوستر جدیدی منتشر شده که از معرفی این دستگاه در ۶ مهرماه خبر می‌دهد.

معمولا سامسونگ موبایل‌های جدید خود را در روزهای تعطیلات رسمی معرفی نمی‌کند ولی پوستر به اشتراک گذاشته شده در وب‌سایت آمازون هند نشان می‌داد که کاربران باید منتظر رونمایی دستگاه در روز تعطیل رسمی باشند که این اتفاق هم نیفتاد و پوستر مربوطه هم از آمازون هند برداشته شد.

حالا پوستر جدیدی از تاریخ رونمایی گلکسی M52 5G خبر می‌دهد. براساس اطلاعات درج شده در پوستر مربوطه ظاهرا این دستگاه قرار است ۶ مهرماه (۲۸ سپتامبر) رونمایی شود. پوستر جدید نشان می‌دهد که باید منتظر دستگاهی باریک با ضخامت تنها ۷.۴ میلی متر باشیم. این موبایل جدید اخیرا در وب‌سایت خرده فروشی لهستانی فهرست شده و برخی مشخصات کلیدی، طراحی و قیمت آن به اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی M52 5G

سامسونگ گلکسی M52 5G احتمالا با نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و چیپ اسنپدراگون 778G معرفی می‌شود.

موبایل جدید قرار است در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی و بهره‌مندی از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و پشتیبانی از microSD وارد بازار شود. موبایل جدید کره‌‌ای‌ها با رابط کاربری One UI 3.1 و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و احتمالا مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد بود.

در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی جای خواهد گرفت و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در روزنه مخصوص دوربین سلفی در پنل جلویی دستگاه قرار می‌گیرد.

وب‌سایت لهستانی قیمت نسخه ۱۲۸/۶ گیگابایتی گلکسی M52 5G را در حدود ۴۴۶ دلار اعلام کرده است. این موبایل جدید احتمالا در ترکیب رنگ مشکی، سفید و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

    Poco X3 Pro قیمتش 245 دلار مشخصاتش هم بالاست برای چی برای این بدرد نخور بالای 400 دلار بدیم 😐😐

مطالب پیشنهادی