ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ظاهرا تاکنون تنها ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE تولید کرده است

با وجودی که انتظار می‌رود گلکسی S21 FE سامسونگ به زودی از راه برسد، یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید این شرکت تاکنون به سختی در حدود ۱۰ هزار دستگاه از این موبایل تولید کرده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

با وجودی که انتظار می‌رود گلکسی S21 FE سامسونگ به زودی از راه برسد، یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید این شرکت تاکنون به سختی در حدود ۱۰ هزار دستگاه از این موبایل تولید کرده است که آمار بسیار پایینی محسوب می‌شود و نمی‌تواند تقاضای حتی یک منطقه را برآورده کند، چه برسد به اینکه بتواند در بازارهای مختلف عرضه شود.

«مکس جیمبور»، یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی ضمن اشاره به حجم تولید پایین گلکسی S21 FE، اعلام کرد که این وضعیت می‌تواند طی این هفته یا هفته آینده تغییر کند. این منبع آگاه بازار می‌گوید تقاضای بالا برای خرید گلکسی زد فولد ۳ می‌‌تواند یکی از دلایلی باشد که باعث شده کره‌ای‌ها نتوانند نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را به اندازه کافی تولید کنند.

گلگسی S21 FE قرار است در دو نسخه با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار گیرد. یکی از مشکلات مربوط به تولید این دستگاه می‌تواند به این دلیل باشد که گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ نیز از همین تراشه بهره می‌برند. البته بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ به دلیل کمبود تراشه نتوانسته باشد گوشی گلکسی S21 FE‌ را به اندازه کافی تولید کند.

در حالت ایده آل‌، کمبود تراشه‌های اسنپدراگون نباید تاثیری روی تولید دستگاه با تراشه اگزینوس بگذارد. هر دو چیپست با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌شوند. به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی این مشکل را حل خواهد کرد.

با توجه به قیمت گلکسی S21 که نسبتا مقرون به صرفه است، این احتمال وجود دارد که کاربران تمایل زیادی به خرید نسخه فن ادیشن نشان ندهند و شاید کره‌ای‌ها نسبت به آینده این گوشی هوشمند از نظر فروش چندان خوش‌بین نباشند. از سوی دیگر فاصله زیادی نیز با رونمایی از گلگسی S22 نداریم و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند دستگاهی از نسل بعدی سامسونگ را خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی