ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر مشکل ناپدید شدن توییت‌ها حین رفرش خودکار را برطرف می‌کند

توییتر در حساب پشتیبانی خود اعلام کرد که قصد دارد با ایجاد تغییرات جدیدی در پلتفرم خود، مشکل رفرش شدن ناخواسته تایم‌لاین و ناپدید شدن ناگهانی توییت‌ها در حین خواندن آنها را برطرف می‌کند. برخی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

توییتر در حساب پشتیبانی خود اعلام کرد که قصد دارد با ایجاد تغییرات جدیدی در پلتفرم خود، مشکل رفرش شدن ناخواسته تایم‌لاین و ناپدید شدن ناگهانی توییت‌ها در حین خواندن آنها را برطرف می‌کند.

برخی کاربران ممکن است با چنین مشکلی برخورد کرده باشند که وقتی به اپلیکیشن توییتر یا نسخه وب مراجعه کرده و قصد خواندن توییتی را دارند،‌ توییت مورد نظر ناگهان ناپدید می‌شود و تایم‌لاین بروزرسانی می‌شود. بدون شک وجود چنین مشکلی تجربه کاربری اپلیکیشن را خراب می‌کند، بنابراین توییتر قصد دارد طی دو ماه آینده تغییراتی را برای رفع این مشکل و نحوه نمایش توییت‌ها ایجاد کند.

توییتر

توییتر در پاسخ به یکی از کاربران که مشکل این پلتفرم را ناامید کننده خوانده بود، عنوان کرد: «ما می‌خواهیم بدون بروزرسانی توییت‌ها، کاربران بتوانند برای خواندن آن‌ها صبر کنند.»

همچنین توییتر هنگام اعلام این بروزرسانی نوشته بود:

بیایید در مورد توییت‌های صحبت کنیم که در هنگام خواندن ناگهان ناپدید می‌شوند و پس از آن تایم‌لاین به صورت خودکار تازه می‌شود. ما می‌دانیم که این یک تجربه ناامید کننده است، بنابراین در حال کار روی تغییر آن هستیم. طی دو ماه آینده، ما بروزرسانی‌هایی برای نحوه نمایش توییت‌ها ارائه می‌کنیم که از ناپدید شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

توییتر همچنین در ادامه توییت خود عنوان کرد که دلیل اصلی این مشکل ارسال پاسخ‌ از طرف افرادی است که توسط شما دنبال می‌شوند. این امر باعث می‌شود که توییت اصلی در تایملاین شما جابجا شود.

با این وجود انتظار می‌رود این شبکه اجتماعی طی دو ماه آینده مشکل پلتفرم خود را رفع کند، بنابراین تا قبل از اینکه بروزرسانی جدید توییتر منتشر شود، کاربران احتمالا همچنان با این مشکل روبرو خواهند شد. با این وجود، در حالی که هنوز مشخص نیست توییتر قصد دارد چه تغییراتی را برای نمایش توییت‌ها ایجاد کند، رفع این مشکل می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید و کاربردی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی