ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ جدید گوگل به ویژگی‌های سری پیکسل ۶ اشاره می‌کند

کمپین بازاریابی گوگل برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ کار خود را به صورت آنلاین آغاز کرده و به بیلبوردها و تلویزیون هم رسیده است. تبلیغ جدید پیکسل ۶ برخی از ویژگی‌های آن را افشا می‌کند. ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۴ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

کمپین بازاریابی گوگل برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ کار خود را به صورت آنلاین آغاز کرده و به بیلبوردها و تلویزیون هم رسیده است. تبلیغ جدید پیکسل ۶ برخی از ویژگی‌های آن را افشا می‌کند. آگهی جدید برای فردا و مجله نیویورکر تنظیم شده که حساب توییتری «Rich Brome» آن را به اشتراک گذاشته. او عکاس بیلبوردها و رسانه‌های فیزیکی است. همانطور که در عکس مشخص استُ پیکسل ۶ در رنگ‌های متنوعی روانه بازار می‌شود.

در پایین تصویر جمله «اگر تلفن‌های هوشمند فقط هوشمند نبودند» دیده می‌شود و در ادامه شعارهای تبلیغاتی بیشتری آمده که هر کدام به ویژگی خاصی از پیکسل ۶ اشاره دارد. احتمالا کلمه «Intuitive» به درک گوشی از محیط و «Perceptive» نیز به محاسبات و قابلیت‌هایی همچون تشخیص کلمات و Now Playing اشاره دارد. در ادامه به رنگ‌های گوشی و قابلیت شخصی‌سازی آن اشاره شده است.

پیکسل ۶

از مشخصات پیکسل ۶ می‌توان به صفحه نمایش امولد ۶.۴ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل اشاره کرد که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود در پنل پشتی گوشی یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی وجود داشته باشد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه بگیرد. همچنین دوربین‌های سلفی، فوق‌عریض (۱۲ مگاپیکسل) و تله فوتو (۴۸ مگاپیکسل) آن می‌توانند ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را ثبت کنند.

بر اساس این گزارش، کاربران با استفاده از قابلیتی به نام Magic Eraser می‌توانند پس از گرفتن عکس‌های خود برخی اشیاء و موارد اضافی آن را حذف کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی