ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر از سه لپ‌تاپ‌ جدید سری مجیک‌بوک رونمایی کرد

لپ‌تاپ‌های آنر با گذشت هر نسل و معرفی دستگاه‌های جدید قدرتمندتر می‌شود و اکنون سه محصول جدید از سوی این شرکت معرفی شده که شامل مجیک‌بوک ۱۶، ۱۶ پرو و V 14 می‌شود. دو دستگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

لپ‌تاپ‌های آنر با گذشت هر نسل و معرفی دستگاه‌های جدید قدرتمندتر می‌شود و اکنون سه محصول جدید از سوی این شرکت معرفی شده که شامل مجیک‌بوک ۱۶، ۱۶ پرو و V 14 می‌شود. دو دستگاه آنر از نظر طراحی قابل توجه هستند و مدل V 14 لپ تاپ پرچمدار جدید آنر محسوب می‌شود.

مجیک‌بوک V 14 اولین لپ تاپ آنر است که از پلتفرم Evo 11 اینتل استفاده می‌کند. این دستگاه از پردازنده‌های نسل ۱۱ و پردازنده گرافیکی Geforce MX450 انویدیا بهره می‌برد. نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی آن از نوع LTPS LCD بوده و وضوح ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۳:۲ را ارائه می‌کند. پنل نمایشگر ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و روشنایی آن تا ۴۰۰ نیت می‌رسد. همچنین روی مجیک بوک V 14 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با تراشه ISP مخصوص خود برای مکالمات تصویری شفاف، چهار اسپیکر و چهار میکروفون قرار گرفته است.

مجیک‌بوک

نسخه اصلی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i5-1132H و مدل رده بالا‌تر از پردازنده Core i7-11390H اینتل بهره می‌برد که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD همراه شده است. آنر برای مدیریت حرارت دستگاه خود نیز از دو فن و لوله حرارتی استفاده کرده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که V 14 یکی از اولین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار با ویندوز ۱۱ محسوب می‌شود. باتری ۶۰ وات دستگاه نیز تا ۱۵ ساعت دوام خواهد آورد.

لپ‌تاپ پرچمدار آنر در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود نسخه Core i5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۹۶۰ دلار و نسخه Core i7 با همان مقدار رم و حافظه داخلی ۱۲۲۳ دلار قیمت دارد و فروش آن از ۱۴ مهر ماه در چین آغاز می‌شود.

مجیک‌بوک

سری جدید مجیک‌بوک ۱۶ نیز از نمایشگر ۱۶.۱ اینچی LCD با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 انویدیا بهره می‌برد. نمایشگر هر دو دستگاه حداکثر ۳۰۰ نیت روشنایی ارائه می‌کند و مشخصات رم و حافظه داخلی آن مانند مجیک بوک V 14 است.

روی بدنه این دو لپ تاپ دو پورت USB-C 3.2، دو پورت USB-A 3.2، پورت HDMI 2.0 و جک هدفون و میکروفون دیده می‌شود. سیستم عامل آن‌ها نسخه Home Edition ویندوز ۱۰ و باتری ۵۶ وات لپ تاپ‌ها توسط شارژر ۶۵ واتی تغذیه می‌شود.

قیمت پایه مجیک‌بوک ۱۶ از ۸۰۵ دلار و نسخه پرو آن از ۹۶۰ دلار آغاز می‌شود. فروش هر دو لپ تاپ هم اکنون در چین آغاز شده و مشخص نیست چه زمانی وارد بازار جهانی می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی