ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی تب 2021 A8 با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی و قیمت ۲۶۰ دلار از راه می‌رسد

سامسونگ در حال کار روی یک تبلت اقتصادی جدید است که احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود. حالا وب‌سایت «91mobiles» جزییات بیشتری از تبلت جدید کره‌ای‌ها منتشر کرده. گلکسی تب 2021 A8 به یک صفحه ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سامسونگ در حال کار روی یک تبلت اقتصادی جدید است که احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود. حالا وب‌سایت «91mobiles» جزییات بیشتری از تبلت جدید کره‌ای‌ها منتشر کرده. گلکسی تب 2021 A8 به یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز می‌شود. این تبلت همچنین از چهار بلندگو با فناوری دالبی اتموس بهره می‌برد.

قلب تپنده گلکسی تب 2021 A8 تراشه Tiger T618 شرکت Unisoc است که با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده و برای بازی چندان مناسب نیست. این تراشه از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 و مودم LTE نیز به کاربر خدمت‌رسانی می‌کنند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که برخی مدل‌ها از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و بقیه نسخه‌ها وای‌فای خواهند بود. این تبلت سامسونگ به ۳۲ گیگابایت رم و ۳ گیگابایت رم مجهز می‌شوند، البته شاهد عرضه آن در نسخه‌های دیگری هم خواهیم بود. کاربران می‌توانند آن را در مدل‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت نیز سفارش دهند.

گلکسی تب 2021 A8

گلکسی تب 2021 A8 به یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. برای مقایسه بد نیست بدانید گلکسی تب A7 2020 با همین باتری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه شد.

گلکسی تب 2021 A8 دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل خواهد داشت. این دستگاه برای حفظ امنیت کاربران به سنسور اثر انگشت روی فریم و همچنین قابلیت فیس آنلاک بهره می‌برد.

در کنار بلندگوهای چهارگانه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تبلت جدید کره‌ای‌ها احتمالا در ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) رونمایی می‌شود و قیمتی حدود ۲۶۰ دلار خواهد داشت. ابعاد این تبلت ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی‌متر خواهد بود و در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی