ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس؛ همراه کمک آموزشی زبان آموزان

در قرن بیست و یکم دانستن زبان خارجی مزیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد به منابع متنوع و به‌روز دسترسی داشته باشید و فرهنگ‌های مختلف را بشناسید. این روزها زبان انگلیسی رایج‌ترین گزینه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در قرن بیست و یکم دانستن زبان خارجی مزیت بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد به منابع متنوع و به‌روز دسترسی داشته باشید و فرهنگ‌های مختلف را بشناسید. این روزها زبان انگلیسی رایج‌ترین گزینه برای یادگیری است و گزینه‌هایی هم وجود دارند که کلاس درس را در قالب یک اپلیکیشن در موبایل شما عرضه می‌کنند. اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس یکی از اپ‌های ایرانی آموزش زبان است که در ادامه نگاهی به آن خواهیم داشت.

اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس به طور کلی روی تقویت واژگان، جمله‌سازی و گرامر تمرکز دارد. محتوای موجود در هر یک از این بخش‌ها از مبتدی تا پیشرفته تقسیم‌بندی شده تا هر کاربر محتوای مناسب برای سطح خود را انتخاب کند. برای تعیین سطح هم می‌توانید از آزمون تعیین سطح داخل برنامه استفاده کنید که رایگان و نسبتا کوتاه است.

البته تمام این‌ امکانات در هر اپلیکیشن آموزش زبان وجود دارند و نقطه‌ی قوت این اپ در بخش آنالیز است که به کاربران کمک می‌کند تا روند پیشرفت خود را ثبت کنند. این اپلیکیشن یک نوع سیستم امتیازدهی دارد که در ازای گذراندن هر درس تعداد مشخصی ستاره به شما خواهد داد و پیشرفت شما هم بر حسب تعداد ستاره‌ها مشخص می‌شود.

در هر درس تعدادی عبارت یا کلمه‌ی جدید یاد می‌گیرید و می‌توانید کلمه‌های جدید را در دسته‌های بلدم، سخت و بلد نیستم تقسیم کنید. در بخش آنالیز کلمات موجود در این دسته‌بندی‌ها به صورت درصد نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید با شرکت مجدد در آزمون خودتان را بسنجید و کلماتی که یاد نگرفته بودید را به دسته‌ی کلماتی که بلد هستید منتقل کنید.

در بخش آموزش عنوان‌های حدس کلمات و جمله‌سازی به چشم می‌خورند که به عنوان آموزش و سرگرمی از آن‌ها نام برده شده. در بخش حدس کلمات باید در کمترین زمان ممکن هر کلمه و معنی آن را با هم جفت کنید، بنابراین هم باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم باید کلمات را کاملا به خاطر سپرده باشید. هر چه تعداد کلمات بیشتری را حدس بزنید، امتیاز بیشتری هم نصیبتان خواهد شد.

بخش جمله‌سازی هم همانطور که از اسمش پیداست، تعدادی کلمه در اختیارتان می‌گذارد تا با آن‌ها کلمه بسازید با این تفاوت که زمان محدود است و باید سرعت عمل بالایی داشته باشید. هر دو این بازی‌ها سطح بندی شده هستند و شما می‌توانید در سطح مناسب خودتان شرکت کنید.

البته برای اینکه به تمام سطوح مبتدی تا پیشرفته گرامر و سرگرمی و بخش اصطلاحات و ضرب المثل‌ها دسترسی داشته باشید، باید اشتراک تهیه کنید. هر یک از بخش‌ها قیمتی بین ۱۲ تا ۲۵ هزار تومان دارند و اگر بخواهید از فعال‌سازی کامل استفاده کنید، باید ۶۹هزار تومان برای نسخه کامل بپردازید.

این قیمت با وجود اپلیکیشن‌های رایگان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و از طرفی هم حقیقت این است که اپلیکیشن زبان انگلیسی اطلس فقط می‌تواند نقش یک منبع کمک آموزشی را داشته باشد و نمی‌تواند منبع کاملی برای یک زبان‌آموز باشد. با این حال بخش‌های رایگان هم محتوای قابل قبولی ارائه می‌دهند و این فرصت را دارید که پیش از خرید اشتراک، اپ را تجربه کنید و تصمیم بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی اطلس

آموزش زبان انگلیسی اطلس

سازنده: Atlas Education قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی