ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت اوپو
تکنولوژی

اولین تبلت اوپو نیمه دوم سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی به بازار عرضه کند. در همین راستا به نظر می‌رسد نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باید منتظر اولین تبلت اوپو و در آینده نزدیک نیز منتظر معرفی دستگاه‌هایی با طراحی متفاوت ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

اوپو قصد دارد محصولات جدیدی به بازار عرضه کند. در همین راستا به نظر می‌رسد نیمه دوم سال ۲۰۲۲ باید منتظر اولین تبلت اوپو و در آینده نزدیک نیز منتظر معرفی دستگاه‌هایی با طراحی متفاوت از جمله گوشی تاشو این برند باشیم.

این برند مدتی پیش از سیستم‌عامل Color OS12 که بر پایه اندروید ۱۲ ایجاد شده، رونمایی کرد و مدعی است این سیستم‌عامل با دستگاه‌هایی با فرم خاص مثل تبلت‌ها و گوشی‌های با فرم فاکتور متفاوت مثل گوشی‌های تاشو کاملاً سازگار است. یکی از مدیران اجرایی و رده‌بالای این شرکت نیز عرضه تبلت و گوشی‌های با طراحی متفاوت توسط اوپو در آینده نزدیک را تأیید کرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده توسط رسانه‌ای با نام Sina Technolog و طبق گفته «لئو بو» (Liu bo)، معاون اوپو، عرضه نخستین تبلت تولیدشده توسط اوپو در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد برند ویوو که مشارکت نزدیکی با اوپو دارد، نیز نخستین تبلت خود را در همین زمان عرضه کند. بو عرضه نخستین گوشی‌های چندفرمی توسط اوپو را نیز تأیید کرده؛ اما زمان دقیقی برای آغاز عرضه این گوشی‌ها بیان نکرده است. گوشی‌های چندفرمی به گوشی‌های تاشو یا سایر گوشی‌های مشابه با طراحی منحصربه‌فرد گفته می‌شود

تبلت اوپو

سال گذشته نیز این برند که اکنون یک غول فناوری محسوب می‌شود، طرح مفهومی یک گوشی رول‌شونده به نام اوپو ایکس ۲۰۲۱ را رونمایی کرد. در ضمن این برند گوشی چینی، طرح مفهومی گوشی تاشوی واقعاً منحصربه‌فردی را معرفی کرده که با مشارکت یک شرکت طراحی ژاپنی به نام نندو (Nendo) طراحی شده است و از سه قسمت تا می‌شود؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت اوپو چنین محصولاتی را نیز در آینده نزدیک معرفی و رونمایی کند.

بو مدعی است این برند سومین شرکت مطرح تولیدکننده دستگاه‌های اندرویدی در بازار موبایل کلی چین محسوب می‌شود و در بازار مربوط به فروشگاه‌های فیزیکی نیز جایگاه دوم را از این نظر از آن خود کرده است. در ضمن اطلاع‌رسانی در مورد گوشی‌های جدید پوکو یعنی گوشی‌های سری Find X3 از ۴۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافته است.

ظاهراً اوپو قصد دارد در حوزه وسایل مرتبط با اینترنت اشیا نیز به تولیدکننده فعالی تبدیل شود و در آینده وسایلی مثل هندزفری‌های بی‌سیم، گجت‌های کنترل‌کننده فعالیت‌های مرتبط با تناسب‌اندام، تلویزیون‌های هوشمند و سایر وسایل مشابه را نیز تولید و روانه بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی