ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو X70 پرو و X70 پرو پلاس مجهز به دوربین زایس معرفی شدند

ویوو در رویدادی آنلاین از جدیدترین گوشی‌های سری X70 یعنی ویوو X70 پرو با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ویوو X70 پرو پلاس با بهره مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و مجهز به دوربین زایس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

ویوو در رویدادی آنلاین از جدیدترین گوشی‌های سری X70 یعنی ویوو X70 پرو با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ویوو X70 پرو پلاس با بهره مندی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و مجهز به دوربین زایس رونمایی کرد.

در این رویداد خبری از رونمایی از نسخه استاندارد این سری نبود و مدیران شرکت تایید کردند که به صورت عمدی آن را کنار گذاشته‌اند، اما ممکن است فقط برای بازار هند عرضه شود.

گوشی X70 پرو پلاس اولین گوشی در کشور هند با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس محسوب می‌شود و از دوربین فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. با این وجود نسخه پرو این گوشی که کمی مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد از چیپست قدرتمند دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد.

ویوو X70 پرو

ویوو X70 پرو پلاس از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی WQHD E5 AMOLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. از طرفی دیگر ویوو X70 پرو از یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی امولد +Full HD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

نسخه پرو پلاس از ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN1، سنسور گیمبال فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای عکس های عمودی و دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با زوم ۶۰ برابر است. ویوو X70 پرو نیز دارای ماژول دوربین چهارگانه است که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل به همراه دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری انتخاب شده است.

ویوو X70 پرو

ویوو با معرفی گوشی‌های پرچمدار جدید خود و به لطف استفاده از نسل سوم سیستم دوربین گیمبال ادعا می‌کند تعریف جدیدی از عکاسی را ارائه می‌دهد. همکاری بین دو شرکت ویوو و زایس از بخش سخت‌افزار فراتر رفته و شرکت آلمانی بسته به فاصله کانونی لنز مراحل ایجاد تصاویر بوکه عالی را در سبک‌های مختلف نیز ارائه می‌‌دهد. در واقع مشارکت این تولیدکننده با شرکت زایس ادامه پیدا کرده که به بهبود قابلیت‌های تصویربرداری در موبایل‌های جدید منجر می‌شود.

در نهایت ویوو X70 پرو پلاس از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و آداپتور ۵۵ وات درون جعبه عرضه خواهد شد. نسخه پرو نیز از یک باتری ۴۴۵۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۴۴ وات روانه بازار خواهد شد.

ویوو X70 پرو در رنگ‌های مشکی یا گرادیان Aurora Dawn و گزینه‌های مختلفی روانه بازار می‌شود. گزینه‌های این گوشی شامل ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت می‌شود که به ترتیب ۶۳۰، ۶۷۰ و ۷۱۵ دلار قیمت خواهند داشت. ویوو X70 پرو پلاس نیز در رنگ مشکی به فروش می‌رسد گزینه دیگری با چرم نارنجی فقط در بازار چین عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی ۱,۰۷۵ دلار است و تنها در یک گزینه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

پیش خرید هر دو گوشی هم اکنون در حال انجام است. عرضه نسخه پرو از ۱۵ مهر و نسخه پرو پلاس از ۲۰ مهر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی