ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اوپو A55 با پردازنده هلیو G35 و نمایشگر ۶۰ هرتز معرفی شد

گوشی اقتصادی اوپو A55 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و قیمت پایه ۲۰۹ دلار رونمایی شد. اوپو در کنار توجه به مشخصات موبایل جدید، طراحی آن را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

گوشی اقتصادی اوپو A55 با دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و قیمت پایه ۲۰۹ دلار رونمایی شد. اوپو در کنار توجه به مشخصات موبایل جدید، طراحی آن را نیز مورد توجه قرار داده است.

گوشی اوپو همچنین از یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ، ۲۶۹ PPI و نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره می‌برد. علاوه بر این، نمایشگر دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و نرخ نمونه‌گیری لمسی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۷۰ درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش دهد. در نهایت نمایشگر این دستگاه دارای حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت در زیر نور خورشید و محافظ شیشه‌ای NEG T2X-1 است.

اوپو A55

در زیر کاپوت دستگاه، چیپست مدیاتک هلیو G35 با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. کاربران می‌توانند در صورت نیاز، حافظه داخلی خود را از طریق کارت microSD افزایش دهند اما حداکثر مقدار اعلام شده ۲۵۶ گیگابایت است.

اوپو A55 برخلاف دیگر گوشی‌های موجود در بازار این تولیدکننده، از طراحی جزیره‌ای ماژول دوربین برخوردار است. همچنین این گوشی با رنگ‌های مشکی و آبی جذاب خود از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر پاشش آب بهره می‌برد. ابعاد دستگاه نیز ۱۶۳.۶ در ۷۵.۷ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۳ گرم است.

اوپو A55

اوپو A55 از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

در نهایت، اوپو A55 از سیستم عامل ColorOS 11.1 که بر پایه اندروید ۱۱ ساخته شده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات بهره می‌برد. گوشی جدید اوپو از ۱۱ مهر ماه در دو گزینه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ که به ترتیب برچسب قیمت ۲۰۹ و ۲۳۶ دلاری را به همراه دارند، روانه بازار هند خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی