ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20 اولترا
تکنولوژی

سامسونگ حذف تبلیغات از اپلیکیشن‌های اختصاصی‌اش را آغاز کرد

سامسونگ چند وقت پیش وعده داد که نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، آب و هوا و Themes را متوقف می‌کند. حالا گفته شده که تبلیغات از روی سه اپلیکیشن آب و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سامسونگ چند وقت پیش وعده داد که نمایش تبلیغ در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، آب و هوا و Themes را متوقف می‌کند. حالا گفته شده که تبلیغات از روی سه اپلیکیشن آب و هوا، Pay و Health حذف شده‌اند.

ابتدا کاربران انجمن گفتگوی سامسونگ گفتند تبلیغات اپلیکیشن Samsung Pay به‌صورت ناگهانی ناپدید شده است. در ادامه یکی از کارمندان سامسونگ در وب‌سایت TizenHelp تایید کرد که سامسونگ از تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) نمایش تبلیغات در دو اپلیکیشن Pay و Health را متوقف کرده است.

البته سامسونگ به لحاظ فنی این تغییر را فقط برای کره جنوبی تایید کرده، اما کاربران سایر کشورها از جمله آمریکا هم از حذف تبلیغات خبر داده‌اند. تا قبل از امروز، اپلیکیشن Samsung Pay در زبانه Pay تبلیغات نشان می‌داد، اما این تبلیغات حالا ناپدید شده‌اند. البته سامسونگ هنوز در بخشی به نام Featured در زبانه Home پیشنهادهایی را به کاربران ارائه می‌کند، اما این پیشنهادها مشابه تبلیغات قبلی نیستند.

اپلیکیشن Samsung Health هم از سمت سرور به‌روز شده و دیگر تبلیغی ندارد. البته کاربران می‌گویند برای دریافت این تغییر باید اپلیکیشن Health یا سایر این برنامه‌ها را Force Quit و بعد دوباره باز کرد. اپلیکیشن آب و هوا یا Samsung Weather هم نمایش تبلیغات را متوقف کرده و حالا در بالای صفحه فقط دما و پیش‌بینی شرایط جوی در روزهای آینده را به نمایش می‌گذارد.

در آخر، کاربران می‌گویند اپلیکیشن Galaxy Themes هم از تبلیغات پاک شده و از این پس فقط خود تم‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شمار زیادی از طرفداران سامسونگ مدت‌ها بود که نسبت به وجود تبلیغات در اپلیکیشن‌های این شرکت انتقاد داشتند. به دنبال این واکنش‌ها سامسونگ اعلام کرد که صدای کاربران را شنیده و به نظر آن‌ها اهمیت می‌دهد. حالا این طرح اجرایی شده و ظاهرا این شرکت دیگر از خیر نمایش تبلیغات در این اپلیکیشن‌ها گذشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی