ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل هارمونی ۳.۰ احتمالا به‌زودی از راه می‌رسد

یکی از کارمندان هواوی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده که این غول فناوری چین به‌زودی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد. بنابراین احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بعدی هواوی، سیستم عامل هارمونی ۳.۰ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

یکی از کارمندان هواوی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرده که این غول فناوری چین به‌زودی از نسخه جدید سیستم عامل هارمونی رونمایی خواهد کرد. بنابراین احتمالا در کنفرانس توسعه‌دهندگان بعدی هواوی، سیستم عامل هارمونی ۳.۰ از راه می‌رسد.

طبق گزارش منتشر شده از سوی رسانه چینی IT Home News، هواوی در تاریخ ۲ آبان کنفرانس توسعه‌‌دهندگان هواوی را برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود در این رویداد، اولین اطلاعات درباره سیستم عامل هارمونی ۳.۰ ارائه شود.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، مجبور است تا وابستگی خود به سرویس‌های گوگل را کمتر کند و همین امر باعث توسعه سیستم عامل اختصاصی موبایل این کمپانی شد که البته شباهت زیادی به اندروید دارد. سیستم عامل هارمونی ۲.۰ اولین بار سال گذشته در کنفرانس توسعه‌ دهندگان هواوی رونمایی شد و پس از فاصله‌ای، بطور کامل معرفی شد. طبق برنامه زمانی قبلی هواوی، می‌توان تا پایان سال ۲۰۲۱ منتظر معرفی و حتی انتشار هارمونی ۳.۰ باشیم.

سیستم‌عامل هارمونی

هواوی در جدیدترین رویداد خود که در آن از سری گوشی‌های سری نوا ۹ رونمایی کرد، گفت تعداد دستگاه‌های این شرکت که به سیستم عامل هارمونی ارتقا پیدا کرده‌اند، از ۱۲۰ میلیون فراتر رفته و هواوی انتظار دارد تا تعداد دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل اختصاصی تا پایان سال از ۳۰۰ میلیون نیز فراتر رود.

هارمونی در ابتدا به عنوان یک سیستم عامل برای تلویزیون‌های هوشمند کار خود را شروع کرد تا قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه این سیستم عامل در دسترس گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها قرار گرفت. اکنون به نظر می‌رسد با هارمونی ۳.۰ هواوی قصد دارد سیستم عامل اختصاصی خود را در دسترس اسپیکرهای هوشمند و هدفون‌ها قرار دهد، البته هنوز برای پیش‌بینی آینده زود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی