ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Indies’ Lies‏؛ بهترین بازی روگ لایک برای تازه‌کارها

با اینکه امسال امیدهای زیادی به بازی‌های مستقل بسته شده، اما نامی از این بازی‌ها در بین عناوین معروف به چشم نمی‌خورد. اما به نظر می‌رسد که بازی Indies' Lies آمده تا این معادله را ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

با اینکه امسال امیدهای زیادی به بازی‌های مستقل بسته شده، اما نامی از این بازی‌ها در بین عناوین معروف به چشم نمی‌خورد. اما به نظر می‌رسد که بازی Indies' Lies آمده تا این معادله را برهم بزند و نام یک بازی مستقل را هم در بین بهترین بازی‌های امسال جا دهد.

بازی‌سازان Playbest Games فعالیت خودشان را با بازی Indies' Lies آغاز کرده‌اند که یک بازی کارتی و روگ‌لایک است و بر طبق گفته سازندگانش، از بازی Slay the Spire الهام گرفته شده. بنابراین اگر از Slay the Spire خوشتان می‌آید، احتمالا از این بازی هم لذت خواهید برد.

داستان بازی Indies' Lies کاملا فانتزی است و بازیکنان باید انتظار روایتی پر از جادو و موجودات جادویی را داشته باشند که کمی خون و خون‌ریزی هم چاشنی آن شده. کاراکترهای مختلف و متنوعی در بازی وجود دارند که هریک توانایی‌های منحصر به فردی را به زمین مبارزه می‌آورند.

محتوای روایی بازی در قالب مود داستانی برای هر کاراکتر وجود دارد اما باید اول در مودهای دیگر بازی کنید و امتیاز کافی را به دست بیاورید. به مرور زمان کاراکترهای بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند و محتوای بیشتری برای تجربه کردن خواهید داشت.

گیم‌پلی بازی Indies' Lies کارتی است و در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده. هر بخش شامل یک نقشه‌ از مراحل مختلف است که می‌تواند کاراکتر را از چند مسیر به باس فایت برساند. شما باید با توجه به ترتیب و محتویات مراحل تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چه مراحلی عبور کنید تا در نهایت به باس فایت برسید.

هر مرحله شما را با موجودات فانتزی مختلفی روبرو می‌کند که فقط یک هدف دارند و آن کشتن شماست، بنابراین باید با انتخاب کاراکتر و کارت‌های درست تا حد ممکن از خودتان دفاع کنید و دشمن را هم از پا دربیاورید. پس از پایان هر مرحله می‌توانید انتخاب کنید که جوایزتان را به شکل کارت دریافت کنید یا سکه‌های طلا.

با استفاده از سکه‌ها می‌توانید آیتم‌های موجود در فروشگاه را بخرید اما از طرفی هم دریافت جایزه به صورت کارت، شانس دریافت کارت‌هایی را به شما می‌دهد که ممکن است هرگز در فروشگاه قابل خریدن نباشند؛ بنابراین بهتر است با توجه به مراحل پیش رو و منابعی که دارید تصمیم بگیرید.

نکته‌ی جالب درباره بازی Indies' Lies این است که میزان سختی آن پله به پله و با گذر زمان زیاد می‌شود، به همین علت حتی اگر پیش از این بازی‌های این سبک را تجربه نکرده باشید هم می‌توانید خودتان را با روند بازی وفق دهید و کم کم به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید که استراتژی‌های هوشمندانه‌ای را به کار می‌برد.

انیمیشن‌ها و کاراکترها طراحی چشم‌نواز و جذابی دارند که باعث می‌شود دو بعدی بودن فضای بازی به چشم نیاید. از طرفی هم بازی گیم‌پلی هیجان انگیز و رضایت بخشی را به نمایش می‌گذارد که ارزش امتحان کردن را دارد.

Indies' Lies‏

Indies' Lies‏

سازنده: Playbest Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 980.8/845 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی