ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از پروژه و گروه جدیدی برای کمک به ارتقای امنیت شرکت‌ها رونمایی کرد

گوگل از ایجاد یک برنامه امنیتی و گروه جدید به نام «Google Cybersecurity Action Team» خبر داده که قرار است ایمنی سازمان‌ها و کاربران عادی را در فضای اینترنت ارتقا دهد. گوگل در رویداد Cloud ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

گوگل از ایجاد یک برنامه امنیتی و گروه جدید به نام «Google Cybersecurity Action Team» خبر داده که قرار است ایمنی سازمان‌ها و کاربران عادی را در فضای اینترنت ارتقا دهد.

گوگل در رویداد Cloud Next ’21 گفت می‌خواهد ابزارهای بومی سرویس‌های ابری خود را با پلتفرم‌های امنیت سایبری دو شرکت CrowdStrike و Palo Alto Networks ترکیب کند. تیم جدید امنیت سایبری این شرکت متخصصانی از گوگل را گرد هم می‌آورد تا کمک حال نهادهای دولتی، زیرساخت‌های بحرانی و کسب و کارها باشد.

«فیل ونابلز»، مدیر ارشد امنیت اطلاعات گوگل و موسس Google Cybersecurity Action Team می‌گوید مشتریان آن‌ها برای مقابله با تهدیدهای سایبری به یک رویکرد ثابت و پایدار نیاز دارند. این شرکت می‌داند که بسیاری از شرکت‌های کوچک و متوسط هنوز از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند و به ابزارهایی برای ایمن‌سازی سیستم‌های خود نیاز دارند.

افزون بر این، گوگل می‌داند که خیلی از شرکت‌ها نیروهای محدودی دارند و برای راه‌اندازی و استفاده از فناوری‌های پیچیده به کمک محتاج‌ هستند. دو شرکت CrowdStrike و Palo Alto Networks هم به ترتیب محافظت از دستگاه‌های مصرفی و شبکه‌ها را برعهده می‌گیرند.

«سونیل پاتی»، معاون ارشد و مدیرکل Google Cloud Security می‌گوید: «همان‌طور که از اخبار پیداست، تهدیدات سایبری در حال افزایش هستند و هکرها همچنان به سوءاستفاده از آسیب‌پذیری سیستم‌های ارتباطی و کار مشترک ادامه می‌دهند. ابزارهایی که در عصر PC طراحی شدند برای واقعیت جدید همکاری‌های آنی در محیط‌های کاری هیبریدی، پراکنده و قابل جابه‌جایی مناسب نیستند. همه کسب و کارهای کوچک، تجاری و سازمان‌های بخش عمومی با کمک ابزار Work Safer می‌توانند به محافظت‌های امنیتی مدرن دسترسی یابند تا ایمنی شرایط کار خود را ارتقا دهند.»

«تیم عملیاتی امنیت سایبری گوگل» با ارائه راهکارهای گوناگون مهندسی به حل چالش‌های امنیتی شرکت‌ها می‌پردازد. این تیم راهبردهای امنیتی، کارگاه‌ها و محتواهای آموزشی ویژه‌ای را به سازمان‌ها ارائه می‌کند تا به افزایش امنیت آن‌ها کمک کند. «توماس کوریان»، مدیرعامل Google Cloud می‌گوید: «تیم عملیاتی امنیت سایبری گوگل بخشی از تعهد مداوم ما برای بودن در کنار شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که در حال پشت سر گذاشتن مراحل تحول امنیتی خود هستند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی