ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 9RT با اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

وان پلاس امسال از گوشی وان پلاس 9T رونمایی نمی‌کند، اما این موضوع به معنای حدف حرف T از نام محصولات این کمپانی نیست چرا که حالا شاهد معرفی وان پلاس 9RT هستیم. این گوشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

وان پلاس امسال از گوشی وان پلاس 9T رونمایی نمی‌کند، اما این موضوع به معنای حدف حرف T از نام محصولات این کمپانی نیست چرا که حالا شاهد معرفی وان پلاس 9RT هستیم. این گوشی هوشمند در مقایسه با وان پلاس 9R پیشرفت‌هایی را تجربه کرده که برای مثال می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بجای اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرد.

این گوشی هوشمند وان پلاس به نمایشگر تخت ۶.۶۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۶۰۰ هزتر مجهز شده است. وان پلاس این محصولش را در نسخه‌های مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 روانه بازار می‌کند.

وان پلاس 9RT

وان پلاس 9RT به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. با این سرعت شارژ می‌توان باتری دستگاه را در مدت ۲۹ دقیقه بطور کامل شارژ کرد. این دستگاه هم مانند وان پلاس 9R از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

این گوشی هوشمند وان پلاس از دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱ میکرومتر بهره می‌برد. افزایش اندازه پیکسل به معنای جذب نور بیشتر در شرایط نوری ضعیف است. این سنسور را یک دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این دستگاه هم ۱۶ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر به چشم می‌خورد.

وان پلاس 9RT

این گوشی هوشمند در بازار چین از اندروید ۱۱ با رابط کاربری Color OS 12 بهره می‌برد، البته برای بازار جهانی باید منتظر استفاده از Oxygen OS باشیم. سایر مشخصات آن را سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، NFC، بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶ تشکیل می‌دهند.

وان پلاس 9RT در بازار چین با قیمت پایه ۵۱۲ دلار برای نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۵۴۳ دلار قیمت دارد. بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۰ دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی