ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندرهای جدید تفاوت پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را نشان می‌دهند

امروز گزارش دیگری از سری پیکسل ۶ گوگل که هفته آینده رسما معرفی می‌شود، منتشر شده و رندرهای دو عضو این خانواده را نشان می‌دهد. با توجه به این رندرها می‌توانیم متوجه تفاوت‌های موجود در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

امروز گزارش دیگری از سری پیکسل ۶ گوگل که هفته آینده رسما معرفی می‌شود، منتشر شده و رندرهای دو عضو این خانواده را نشان می‌دهد. با توجه به این رندرها می‌توانیم متوجه تفاوت‌های موجود در طراحی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو شویم.

طبق اطلاعات یک منبع آگاه توییتری به نام «ایوان بلس»، پیکسل ۶ استاندارد در رنگ‌های نارنجی، سفید و مشکی به بازار می‌آید. مدل پرو هم در سه رنگ زرد، سفید و مشکی تولید می‌شود. در ادامه تصویر نسخه مشکی پیکسل ۶ را می‌بینید:

در این تصاویر بیرون‌زدگی ماژول دوربین به خوبی پیداست. گوگل امسال طراحی متداول ماژول‌های دوربین مربعی یا عمودی را کنار گذاشته و در عوض از یک ماژول افقی استفاده کرده تا فضای کافی برای کارگذاری سنسورها وجود داشته باشد. در ادامه تصاویر نسخه مشکی پیکسل ۶ پرو را می‌بینید:

قاب عقب پیکسل ۶ و ۶ پرو دارای سه رنگ است. در بالا طیف روشنی از رنگ خاکستری استفاده شده است. در زیر ماژول دوربین زمینه‌ای مشکی رنگ قرار گرفته و بخش عمده دستگاه که قسمت پایینی آن را تشکیل می‌دهد به رنگ خاکستری تیره است. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست بدنه این دو مدل دیده می‌شوند.

با توجه به رندرهای حاضر، پیکسل ۶ پرو حاشیه‌های کمتری در اطراف نمایشگر دارد و از پنلی استفاده می‌کند که کمی خمیده است. ولی پیکسل ۶ پنل تخت دارد و به همین خاطر حاشیه‌های کنار نمایشگر بیشتر به چشم می‌آیند.

سری پیکسل ۶ به تراشه اختصاصی تنسور گوگل مجهز می‌شود و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین قادر است ۱۵۰ درصد بیشتر از پیکسل ۵ نور دریافت کند. دوربین دوم پیکسل ۶ یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است و همراهش یک سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری هم قرار گرفته است. در این خانواده فقط مدل پرو به پنل ۱۲۰ هرتزی LTPO مجهز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی