ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نمایشگر گلکسی S22 و S22 پلاس احتمالا هیچ حاشیه‌ای نخواهد داشت

سامسونگ سخت مشغول کار روی سری گلکسی S22 است و گزارش‌ها درباره این خانواده تمامی ندارkد. به تازگی تصویری از محافظ نمایشگر پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده که صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 پلاس ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

سامسونگ سخت مشغول کار روی سری گلکسی S22 است و گزارش‌ها درباره این خانواده تمامی ندارkد. به تازگی تصویری از محافظ نمایشگر پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده که صفحه نمایش گلکسی S22 و S22 پلاس را بدون هیچ حاشیه‌ای نشان می‌دهد.

به گزارش منبع آگاه Ice Universe، در تصویر حاضر نه ماژول شیشه نمایشگر گلکسی S22 بلکه محافظ آن دیده می‌شود. سازندگان لوازم جانبی از جمله کیس و محافظ نمایشگر معمولا خیلی زودتر ابعاد و طراحی کلی دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند تا خطوط تولید خود را راه بیندازند. این تصویر هم احتمالا از همین منبع به دست آمده است.

خانواده گلکسی S22 کمی عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود اما ضخامت و ارتفاع آن کمتر شده است. لبه‌های بدنه هم کمی گردتر شده تا راحت‌تر در دست قرار بگیرد. در اطراف نمایشگر کمترین میزان حاشیه دیده می‌شود و اندازه آن تقریبا در تمام جهات یکسان است. با این حال، نمی‌توانیم به طراحی این محافظ صفحه از بابت مقدار حاشیه‌های نمایشگر اعتماد کنیم.

بر اساس شایعات قبلی، هر سه مدل خانواده گلکسی S22 احتمالا برای دوربین سلفی از حفره‌ای در بالای نمایشگر استفاده می‌کنند. گلکسی S22 صفحه نمایشی ۶.۱ اینچی و S22 پلاس صفحه‌ای ۶.۶ اینچی خواهد داشت. فعلا مشخص نیست که مدل اولترا چه نمایشگری دارد. S22 و S22 پلاس در دوربین عقب به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکلسی ایزوسل GN5 مجهز می‌شوند که فوکوس خودکار تمام جهته و پیکسل‌های ۱.۰ میکرومتری دارد.

قلب تپنده خانواده جدید پرچمداران سامسونگ اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود که پردازشگر گرافیکی آن با همکاری AMD ساخته می‌شود. البته این محصولات همچنان در برخی مناطق با چیپست پرچمدار کوالکام به بازار می‌آیند. طبق اطلاعات مرجع 3C چین، هر سه مدل S22 باید شارژ سریع ۲۵ واتی داشته باشند. باتری گلکسی S22 احتمالا ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، گلکسی S22 پلاس ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و گلکسی S22 اولترا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. افزون بر این، گفته می‌شود که مدل اولترا شکاف ویژه‌ای برای قلم S Pen خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی