ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ام‌اس‌آی از اولین لپ‌تاپ 4K OLED خود با نام Creator 15 A11 U رونمایی کرد

ام‌اس‌آی از یک لپ‌تاپ جدید برای بازار ژاپن ونمایی کرده که اولین لپ‌تاپ باریک و سبک این کمپانی با نمایشگر OLED 4K محسوب می‌شود و البته قیمت بالایی هم دارد و کاربران برای خرید آن ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

ام‌اس‌آی از یک لپ‌تاپ جدید برای بازار ژاپن ونمایی کرده که اولین لپ‌تاپ باریک و سبک این کمپانی با نمایشگر OLED 4K محسوب می‌شود و البته قیمت بالایی هم دارد و کاربران برای خرید آن باید ۳۰۷۱ دلار هزینه بپردازند.

شرکت MSI این لپ‌تاپ را به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-11800H و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 3080 مجهز کرده. این پردازنده و کارت گرافیک توسط ۱ ترابایت حافظه SSD NVMe و ۱۶ گیگابایت رم DDR4 همراهی می‌شود.

لپ‌تاپ ام‌اس‌آی Creator 15 A11 U به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی OLED با رزولوشن 4K مجهز شده که از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

این لپ‌تاپ از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو بهره می‌برد، اما کاربران می‌توانند سیستم عامل آن را به ویندوز ۱۱ هم ارتقا دهند. در این لپ‌تاپ کاربران به یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB 3.2 Gen Type-C، سه پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C، یک پورت HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دست پیدا می‌کنند.

ام‌اس‌آی در این محصول از فناوری +Cooler Boost Trinity استفاده کرده که توسط ۶ لوله حرارتی و ۳ فن خنک‌کننده کار می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین از فناوری اسپیکر Duo Wave پشتیبانی می‌کند و در رنگ مشکی به فروش می‌رسد. ابعاد لپ‌تاپ ام‌اس‌آی Creator 15 A11 U برابر ۳۵۸.۳ در ۲۴۸ در ۱۹.۸ میلی‌متر است.

این کمپانی در کنار معرفی Creator 15 A11 U، از لپ‌تاپ دیگری به نام MSI Delta 15 هم برای بازار ژاپن رونمایی کرده که به پردازنده رایزن ۹ 5900HX‌ شرکت AMD و کارت گرافیک رادئون RX 6700M‌ مجهز شده. این لپ‌تاپ همچنین از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد. قیمت این محصول در بازار ژاپن نزدیک به ۲۰۰۰ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی