ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Behind the Frame؛ عشق، هنر و غم به سبک استودیو Ghibli

استودیو‌ی پویانمایی Studio Ghibli که بسیاری آن را با انیمه‌هایی مثل شهر اشباح، همسایه‌ی من توتورو و قلعه‌ی متحرک هاول می‌شناسند؛ یکی از معروف‌ترین استودیوهای ژاپن است. تاثیر سبک انیمیش‌های این استودیو در بسیاری از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

استودیو‌ی پویانمایی Studio Ghibli که بسیاری آن را با انیمه‌هایی مثل شهر اشباح، همسایه‌ی من توتورو و قلعه‌ی متحرک هاول می‌شناسند؛ یکی از معروف‌ترین استودیوهای ژاپن است. تاثیر سبک انیمیش‌های این استودیو در بسیاری از آثار دیده می‌شود اما حالا سازندگان بازی Behind the Frame: The Finest Scenery به سراغش رفته‌اند.

نوع طراحی، جزئیات فراوان و حتی موسیقی پس زمینه همگی شما را به یاد انیمه‌های Studio Ghibli و آثار میازاکی می‌اندازند اما سازندگان بازی Behind the Frame: The Finest Scenery فراموش نکرده‌اند که این ترکیب بدون حضور یک داستان خوب کامل نمی‌شود و نمی‌تواند به موفقیت برسد، بنابراین به سراغ داستانی رفته‌اند که نمی‌توان تاثیرگذاری آن را انکار کرد.

داستان این بازی چندان طولانی نیست و به همین علت صحبت کردن درباره‌ی داستان بازی بدون لو دادن بخش‌های مهم کمی سخت می‌شود اما اگر بخواهیم سربسته درباره‌اش بگوییم، باید انتظار یک داستان گیرا و جذاب را داشته باشید که روایتی از عشق و هنر را کنار هم می‌گذارد و گاهی هم باعث می‌شود که احساس غم را تجربه کنید.

داستان بازی درباره‌ی دختری نقاش است که می‌خواهد در نمایشگاه یک گالری هنری شرکت کند و با همین هدف نقاشی‌هایی می‌کشد که وقتی در کنار هم قرار بگیرند یک تصویر کامل را تشکیل خواهند داد، اما مسئله اینجاست که زندگی واقعی او به لطافت هنر و نقاشی‌هایش نیست و چالش‌های خودش را دارد؛ خصوصا وقتی قانون دنیا این باشد که هیچ رازی برای همیشه پنهان نمی‌ماند.

گیم پلی بازی Behind the Frame: The Finest Scenery ترکیبی از سبک‌های اشاره و کلیک و پازلی است. در حقیقت شما باید تابلویی را کامل کنید که سوژه‌ی اصلی آن همسایه‌ی روبرویی است و در همین حال با گربه‌ی مزاحمی دست و پنجه نرم کنید که همیشه در ساختمان می‌چرخد و علاقه‌ی خاصی هم دارد که با پاهای آغشته به رنگ در خانه‌تان قدم بزند و همه چیز را بهم بریزد.

فضای بازی تعاملی است و به شما اجازه می‌دهد تا با آیتم‌های مختلفی که در اطرافتان هستند، تعامل داشته باشید و یک سری وظایف به خصوص را انجام دهید. هر چند که با تصاویر دوبعدی روبرو هستید اما فضاسازی بازی و طراحی‌ها چنان هنرمندانه هستند که نمی‌توان از تماشایشان لذت نبرد.

گیم‌پلی بازی Behind the Frame: The Finest Scenery بسیار کوتاه است و تقریبا یک تا یک و نیم ساعت زمان می‌برد. کوتاه بودن گیم‌پلی ضربه‌ای به روایت داستانی بازی نزده و هیچ سوالی هم بی‌پاسخ باقی نمی‌ماند اما اگر بخواهید بازی را دوباره تجربه کنید، هیچ پایان متفاوت یا سطح سختی بیشتری هم وجود ندارد. گیم‌پلی کوتاه مثل یک تیغ دو لبه است و کاملا به سلیقه‌ی شخصی شما بستگی دارد که دوستش داشته باشید یا نه.

در کل می‌توان گفت که بازی Behind the Frame: The Finest Scenery با طراحی چشم‌گیر و فضاسازی فوق‌العاده‌اش می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های پازلی را رقم بزند و بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد. بازی ۴.۹۹ دلار قیمت دارد اما می‌توانید نسخه‌ی رایگان آن را از دانلودسنترهای داخلی دریافت کنید.

Behind the Frame: The Finest Scenery‏

Behind the Frame: The Finest Scenery‏

سازنده: Akupara Games قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/515 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی