ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مگ‌سیف ۳ را به نسل جدید مک‌ بوک پرو آورد

مک‌بوک پرو جدید اپل میزبان پورت‌های کاربردی از جمله پورت HDMI، سه پورت USB-C و یک پورت مگ‌سیف است. اپل ادعا می‌کند با فناوری شارژ سریع، مک بوک پرو جدید می‌تواند تنها در عرض ۳۰ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۴

مک‌بوک پرو جدید اپل میزبان پورت‌های کاربردی از جمله پورت HDMI، سه پورت USB-C و یک پورت مگ‌سیف است. اپل ادعا می‌کند با فناوری شارژ سریع، مک بوک پرو جدید می‌تواند تنها در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود.

اپل پنج سال قبل زمانی که لپ‌تاپ‌های جدید خود را به شارژ USB-C مجهز کرد،‌ مگ سیف را کنار گذاشت، اما اکنون مگ سیف ۳ را به آخرین سری لپ‌تاپ ‌های مک بوک پرو باز گردانده است.

به گفته اپل، مک‌بوک پرو جدید می‌تواند از طریق USB-C تاندربولت شارژ شود، اما پلاگین مگ سیف ۳ جدید و به روز شده، قدرت بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌دهد. درگاه جدید مگ سیف از اتصال مغناطیسی آشنای اپل که در سال ۲۰۰۶ شاهد آن بودیم، بهره می‌برد.

مدل‌های جدید مک‌بوک پرو در یک نسخه ۱۴ اینچی با ضخامت ۱۵.۵ میلی‌متر و یک نسخه ۱۶ اینچی با ضخامت ۱۶.۸ میلی‌متر به بازار می‌آیند و همان طور که گفته شد این دو لپ‌تاپ دوباره به درگاه مگ‌سیف مجهز شده‌اند و البته شکاف کارت حافظه SD و درگاه HDMI دارند.

کارت‌خوان SD یکی از درگاه‌هایی مک بوک پرو جدید است که کاربران با کمک آن می توانند به روش آسان تری عکس های گرفته شده دوربین یا سایر دستگاه‌ها را منتقل کنند. اپل می‌گوید این کارت خوان SD با فناوری مبتنی بر UHS-II توسعه یافته و در نتیجه سرعت انتقال بسیار بالایی دارد.

باید در نظر داشت که اولین نسل پردازنده اپل سیلیکون برای سیستم‌های کامپیوتری مک، از تعداد درگاه‌های ورودی  و خروجی محدودی پشتیبانی می‌‌کند. اما اکنون این محدودیت در نسل جدید وجود ندارد و مک بوک پرو جدید با تراشه قدرتمندی که دارد، طیف متنوعی از درگاه‌ها را پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی