ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از نسخه Maison Kitsuné گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد

سامسونگ در جریان رویداد آنپکد ۲ از نسخه جدیدی از ساعت هوشمند و هدفون خود تحت عنوان Maison Kitsuné رونمایی کرد که طراحی متفاوتی نسبت به نسخه اصلی دارند و قرار است در تعداد محدودی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۲

سامسونگ در جریان رویداد آنپکد ۲ از نسخه جدیدی از ساعت هوشمند و هدفون خود تحت عنوان Maison Kitsuné رونمایی کرد که طراحی متفاوتی نسبت به نسخه اصلی دارند و قرار است در تعداد محدودی به بازار عرضه شوند.

سامسونگ در رویداد آنپکد در کنار رونمایی از نسخه Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳، گجت‌های پوشیدنی جدید را رونمایی کرد. گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné با دو طرح بند مچی منحصر به فرد، یکی به رنگ بژ Moonrock عرضه می‌شود که تصویری از یک روباه روی آن برشکاری شده است. نسخه دیگر این سری به رنگ خاکستری Stardust نیز با حروف برجسته Maison Kitsuné عرضه می‌شود. هر دو ترکیب رنگ، فیس‌واچ زیبایی با طرح روباه دارند و نام نسخه مربوطه نیز در قسمت فیس واچ قابل رویت است.

در کنار نسخه جدید گلکسی واچ ۴، سامسونگ در این رویداد از نسخه Maison Kitsuné گلکسی بادز 2 رونمایی کرد که در ترکیب رنگ بژ و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و مجددا تصویر روباه در قاب شارژ آن قابل رویت است.

برخی کاربران تمایل دارند طرح‌های خاص و منحصر به فرد را از گجت‌های پوشیدنی خریداری کنند و چنین طراحی‌هایی برایشان جالب است. گفتنی است کاربرانی که این نسخه را خریداری می‌کنند، در لیست پخش موسیقی آنها برچسب موسیقی Kitsuné Musique اضافه شده است که دسترسی انحصاری به محتواهای موسیقی خواهند داشت

کاربران می‌توانند ساعت‌های هوشمند نسخه Maison Kitsuné و ایربادز جدید را از امروز سفارش دهند. برخلاف نسخه جدید گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition، گجت‌های جدید نسخه Maison Kitsuné در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شوند.

نسخه ۴۰ میلی متری گلکسی واچ ۴ نسخه Maison Kitsuné با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. گلکسی بادز ۲ نسخه Maison Kitsuné با قیمت ۲۴۹ دلار در دسترس کاربران برخی بازارهای منتخب قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی