ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی آنر Play5 Youth Edition هفته آینده معرفی می‌شود

شرکت چینی آنر گوشی آنر Play5 Youth Edition را هفته آینده به طور رسمی رونمایی می‌کند و عضو دیگری به خانواده Play5 افزوده می‌شود. قرار است گوشی جدید آنر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

شرکت چینی آنر گوشی آنر Play5 Youth Edition را هفته آینده به طور رسمی رونمایی می‌کند و عضو دیگری به خانواده Play5 افزوده می‌شود. قرار است گوشی جدید آنر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) معرفی شود و به تازگی تصویری از پنل پشتی گوشی در حساب ویبو این شرکت به اشتراک گذاشته شده است.

این تصویر دوربین بزرگ دستگاه را نشان می‌دهد که در یک ماژول مستطیلی شکل جای گرفته. سنسورهای دوربین به همراه فلاش LED در مرکز بخش بالایی پنل پشتی به چشم می‌خورند. همچنین اسکنر اثر انگشت روی فریم گوشی و در سمت راست آن دیده می‌شود. دکمه تنظیم صدا نیز در همین بخش قرار دارد. انتظار می‌رود دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت یکپارچه باشد.

طبق شایعات، این گوشی هوشمند به تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ یا دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن به اینترنت راه پیدا نکرده، با این حال باید منتظر قیمت تقریبا پایینی برای آن باشیم.

چند ماه پیش از گوشی آنر Play5 در چین رونمایی شد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی شاهد دوربین چهارگانه هستیم که لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دیده می‌شود.

تراشه آنر Play5 مدیاتک دیمنسیتی 800U است که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 بهره می‌برد. ظرفیت باتری آن ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که میان این دستگاه و آنر Play5 Youth Edition شباهت‌هایی وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی