ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا از فناوری شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد

تاکنون خبرهای غیررسمی در مورد افزایش سرعت شارژ پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S22 نسبت به نسل قبل منتشر شده است. اکنون یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید سرعت شارژ گلکسی S22 اولترا نسبت به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

تاکنون خبرهای غیررسمی در مورد افزایش سرعت شارژ پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S22 نسبت به نسل قبل منتشر شده است. اکنون یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید سرعت شارژ گلکسی S22 اولترا نسبت به نسل قبل خود بهبود قابل توجهی خواهد داشت.

گلکسی S21 سامسونگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات که در مقایسه با گلکسی نوت ۲۰ با شارژ سریع ۴۵ واتی خود یک پسرفت محسوب می‌شود، بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. با این وجود Ice Universe افشاگر معتبر محصولات سامسونگ تایید کرده است که غول فناوری کره جنوبی در گلکسی S22 اولترا یک بار دیگر به استفاده از شارژ سریع ۴۵ وات باز خواهد گشت.

گلکسی S22 اولترا

او در گزارش خود تایید کرد که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت گلکسی S22 اولترا تنها پس از مدت ۳۵ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ خواهد شد. البته استفاده از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات در مقایسه با ۶۵ وات که در گوشی‌های وان پلاس و ایسوس استفاده می‌شود، همچنان بسیار کند است، اما نسبت به نسل قبل خود با سرعت شارژ ۲۵ وات پیشرفت قابل توجهی است.

علاوه بر این، او همچنین تصاویری از محافظ‌های شیشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است را به اشتراک گذاشت که یک بار دیگر به طراحی جعبه مانند گلگسی نوت ۲۱ اشاره دارد. از سویی دیگر، انتظار می‌رود گلکسی S22 و S22 پلاس دارای گوشه‌های گرد باشند.

علاوه بر این به نظر می‌رسد سامسونگ در گلکسی S22 اولترا احتمالا برجستگی ماژول دوربین اصلی را حذف خواهد کرد. با این وجود غول فناوری کره‌ای علاوه بر ارائه طراحی زیباتری باعث کاهش وزن دستگاه خود نیز می‌شود، البته نمی‌توان انتظار داشت که از S21 اولترا با وزن ۲۲۷ گرمی خود سبک‌تر باشد.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که S22 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی و روزنه دوربین سلفی کوچکتری نسبت به نسل قبل خود بهره خواهد برد. ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی نیز احتمالا شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلش LED خواهد شد.

همچنین طبق سنت جدید سامسونگ برای پرچمداران خود، انتظار می‌رود نسخه‌ای با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ و نسخه دیگری با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi Por
    Mehdi Por | ۳ آبان ۱۴۰۰

    عالی

مطالب پیشنهادی