ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای نسل جدید مک‌بوک ایر با ناچ نمایشگر و حاشیه‌های سفید رنگ

سال آینده میلادی باید منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک ایر باشیم و حالا رندرهای جدید این لپ‌تاپ منتشر شده‌اند که طراحی ظاهری آن را به نمایش می‌گذارند. این محصول از ناچ نمایشگر مشابه نسل ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

سال آینده میلادی باید منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک ایر باشیم و حالا رندرهای جدید این لپ‌تاپ منتشر شده‌اند که طراحی ظاهری آن را به نمایش می‌گذارند. این محصول از ناچ نمایشگر مشابه نسل جدید مک‌بوک پرو بهره می‌برد و همچنین دارای درگاه شارژ مگ‌سیف است.

مک‌بوک ایر از طراحی بسیار باریکی برخوردار است و نمایشگر در این نسخه حاشیه‌های کمی دارد. این رندرها توسط جان پراسر و Ian Zelbo به اشتراک گذاشته شده‌اند و ظاهرا این محصول اوایل سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود.

همانطور که در تصاویر مشخص است، ناچ نمایشگر در مک‌بوک ایر نیز دیده می‌شود و اپل برای کم کردن حاشیه نمایشگر از این نوع طراحی استفاده می‌کند. مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی به تازگی معرفی شده‌اند و در هر دو مدل شاهد ناچ هستیم که کوپرتینویی‌ها برای نمایش محتوای بیشتر در نمایشگر این نوع طراحی را انتخاب کرده‌اند.

علاوه بر این، حاشیه‌های نمایشگر در نسخه جدید مک‌بوک ایر سفید است. آی‌مک جدید که به تراشه M1 مجهز است، حاشیه نمایشگر سفید رنگ دارد، بنابراین چندان جای تعجب نیست که شاهد بهره‌گیری از آن در نسل جدید مک‌بوک ایر باشیم. شایان ذکر است از سال ۲۰۱۰ به بعد حاشیه کامپیوترهای اپل مشکی بودند تا اینکه در آی‌مک M1 شاهد تغییر این روند بودیم.

با وجود حاشیه‌های باریک در کناره‌ها، در بخش پایینی هنوز هم حاشیه بزرگی دیده می‌شود. پراسر اعلام کرده مک‌بوک ایر جدید از مگ‌سیف ۳، دو درگاه تاندربولت ۴ و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برخوردار خواهد بود. با توجه به رندرهای جدید قرارگیری یک کیبورد کامل دور از انتظار است. کوپرتینویی‌ها احتمالا از تراشه M2 در آن بهره ببرند و در رنگ‌های متنوعی عرضه شود. تا رونمایی از این دستگاه زمان زیادی باقی مانده و تا آن موقع قطعا اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی