ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت watchOS 8.1 و HomePod 15.1 با ویژگی‌های جدید منتشر شدند

آپدیت watchOS 8.1 امروز از سوی اپل منتشر شد تا قابلیت‌هایی مثل SharePlay و بهینه‌سازی‌هایی برای تشخیص سقوط را به ارمغان بیاورد. امروز همچنین آپدیت ۱۵.۱ برای هوم‌پاد و هوم‌پاد مینی عرضه شده که پشتیبانی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

آپدیت watchOS 8.1 امروز از سوی اپل منتشر شد تا قابلیت‌هایی مثل SharePlay و بهینه‌سازی‌هایی برای تشخیص سقوط را به ارمغان بیاورد. امروز همچنین آپدیت ۱۵.۱ برای هوم‌پاد و هوم‌پاد مینی عرضه شده که پشتیبانی از صدای بی‌اتلاف و دالبی اتموس را فراهم می‌کند.

watchOS 8.1 از طریق اپلیکیشن اپل واچ در آیفون برای ساعت‌های نسل ۳ به بعد در دسترس قرار گرفته است. برای نصب این آپدیت باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشید و به بخش General > Software Update مراجعه کنید. این نسخه از الگوریتم‌های جدیدی برای تشخیص سقوط بهره می‌برد و اجازه می‌دهد که تشخیص سقوط را تنها در زمان ورزش فعال کنید.

حالا می‌توانید در اپلیکیشن Wallet کارت واکسن داشته باشید و از آن برای ورود به مکان‌های مختلف بهره بگیرید. سرویس فیتنس پلاس با پشتیبانی از SharePlay به شما اجازه می‌دهد حداکثر ۳۲ نفر را از طریق تماس‌های فیس‌تایم به فعالیت‌های ورزشی خود دعوت کنید.

واچ اواس ۸.۱ همچنین مشکلی را حل می‌کند که باعث می‌شد هنگامی که دست کاربر پایین است، زمان در برخی از دستگاه‌ها به درستی نشان داده نشود.

همان‌طور که گفتیم، اپل هوم‌پاد را هم به‌روز کرده و پشتیبانی از صدای بی‌اتلاف (Lossless) و دالبی اتموس با صدای فضایی (Spatial Audio) را برای این دستگاه‌ها به ارمغان آورده است. صدای بی‌اتلاف در هر دو مدل هوم‌پاد و هوم‌پاد مینی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی صدای فضایی فقط روی هوم‌پاد بزرگ فعال می‌شود.

برای فعال‌سازی این دو قابلیت کافیست به اپلیکیشن Home بروید و از بخش تنظیمات وارد پروفایل خود شوید. سپس از قسمت Media و بعد Apple Music گزینه‌های Lossless Audio و Dolby Atmos را فعال کنید.

اگر تنظیمات دستگاه هوم‌پاد خود را تغییر نداده باشید، آپدیت جدید به صورت خودکار روی بلندگوی هوشمند اپل نصب می‌شود. اما آپدیت‌ها به شکل دستی از طریق اپلیکیشن Home نیز قابل نصب هستند. اپل همچنین tvOS 15.1 را برای اپل تی‌وی اچ‌دی و 4K با پشتیبانی از SharePlay منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی