ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت استور ویندوز ۱۱ برای اینسایدرهای ویندوز ۱۰ عرضه شد

مایکروسافت انتشار فروشگاه جدید اپلیکشن‌های ویندوز ۱۱ را برای اینسایدرهای ویندوز ۱۰ آغاز کرده است. مایکروسافت استور جدید در کنار نسخه نهایی آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ از طریق Release Preview در اختیار کاربران قرار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت انتشار فروشگاه جدید اپلیکشن‌های ویندوز ۱۱ را برای اینسایدرهای ویندوز ۱۰ آغاز کرده است. مایکروسافت استور جدید در کنار نسخه نهایی آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ از طریق Release Preview در اختیار کاربران قرار گرفته است.

استور جدید مایکروسافت دقیقا مشابه فروشگاهی است که در ویندوز ۱۱ قرار گرفته و دسترسی گسترده‌تری را به اپلیکیشن win32 فراهم می‌کند. این فروشگاه طراح مدرن‌تری دارد و دربرگیرنده همه برنامه‌های جدیدی است که اخیرا به مایکروسافت استور راه پیدا کرده‌اند. نسخه جدید استور ویندوز همچنین آزادتر از قبل شده و از فروشگاه‌های شخص ثالث مثل اپیک گیمز استور میزبانی می‌کند.

مایکروسافت استور جدید اکنون میزبان اپلیکیشن‌های متنوع بسیاری از جمله دیسکورد، زوم، VLC، ویژوال استودیو کد و TeamViewer است. همه مرورگرهای وب هم می‌توانند در این فروشگاه ارائه شوند و تا این لحظه اوپرا و یاندکس در دسترس قرار گرفته‌اند. اگر می‌خواهید نسخه جدید استور مایکروسافت را روی ویندوز ۱۰ امتحان کنید، کافیست وارد برنامه اینسایدرهای Release Preview شوید. انتظار داریم که آپدیت جدید فروشگاه مایکروسافت در هفته‌های آینده در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

استور مایکروسافت در شرایط ویژه و در صورت استفاده از سیستم‌های پرداخت اختصاصی ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از فروش اپلیکیشن‌ها را به توسعه‌دهندگان تحویل می‌دهد و هیچ کارمزدی برداشت نمی‌کند. این در حالی است که فروشگاه‌های گوگل و اپل درصدی از درآمد برنامه‌ها را سهم خود می‌دانند.

همان طور که گفتیم، استور جدید در کنار آپدیت نوامبر ۲۰۲۱ ویندوز ۱۰ در اختیار اینسایدرها قرار گرفته است. مایکروسافت معتقد است بیلد ۱۹۰۴۴.۱۲۸۸ بیلد نهایی آپدیت نوامبر است که با نام نسخه 21H2 شناخته می‌شود. این شرکت می‌گوید قابلیت جدید Windows Hello for Business هنوز در دست توسعه قرار دارد و از طریق آپدیت‌های ماهانه در آینده برای به‌روزرسانی ماه نوامبر عرضه می‌شود. مایکروسافت قرار است تا چند وقت دیگر اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی