ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ
موبایل

انتشار دو ویدیوی پروموشن از One UI 4.0 توسط سامسونگ [تماشا کنید]

سامسونگ به‌تازگی دو ویدیوی پروموشن از One UI 4.0 منتشر کرده است که در آن‌ها ویژگی‌های بصری و سایر ویژگی‌های جدید آن نمایش داده شده است. درحالی‌که گوگل هنوز در حال آماده‌سازی اندروید ۱۲ برای ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سامسونگ به‌تازگی دو ویدیوی پروموشن از One UI 4.0 منتشر کرده است که در آن‌ها ویژگی‌های بصری و سایر ویژگی‌های جدید آن نمایش داده شده است.

درحالی‌که گوگل هنوز در حال آماده‌سازی اندروید ۱۲ برای انتشار رسمی است، سامسونگ این نسخه از اندروید را برای گوشی‌های گلکسی 21 خود منتشر کرده است و به‌زودی جدیدترین نسخه One UI را منتشر خواهد کرد.

بر اساس محتوای دو ویدیوی منتشر شده از One UI 4 در جدیدترین نسخه رابط کاربری موبایل سامسونگ گوشه ویجت‌ها گرد شده و تغییراتی در منوی آیتم‌ها نیز ایجاد شده است. این تغییرات مربوط به ویجت‌ها برای ویجت‌هایی که متعلق به سامسونگ نیستند، نیز ایجاد شده است. سامسونگ در طراحی گرافیکی One Ui 4.0 برخی از رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده تا کاربران بتوانند ارتباط بصری خوبی با آن برقرار کنند؛ به‌عنوان‌مثال کاربران در تمام بخش‌های رابط کاربری رنگ سبز و قرمز را در کنار یکدیگر می‌بینند.

سایر تغییرات ظاهری One UI 4 شامل تغییر در حالت دارک مود و ایجاد سایه تیره برای هر یک از آیکون‌ها، امکان انتخاب پالت رنگی برای سفارشی‌سازی رابط کاربری، بازگشتن نوار روشنایی به مکان قبلی خود در بالای پنل نوتیفیکیشن‌ها و برخورداری از قابلیت Dynamic Color (یکی از ویژگی‌های جدید اندروید ۱۲) جهت ایجاد ترکیب منحصربه‌فرد موردنظر در هر والپیپر می‌شود.

رابط کاربری One UI 4.0 سامسونگ

در ضمن در صورت پخش صدا از دستگاه‌های بلوتوث، سوپیچ کردن بین منابع مختلف پخش صدا در پنل  نوتیفیکیشن‌ها امکان‌پذیر است. در One Ui 4.0 ویژگی‌های جدیدی برای دوربین هم ایجاد شده است که شامل تغیر از حالت عکاسی به فیلم‌برداری و شروع خودکار فیلم‌برداری تنها با سوایپ به سمت بالا روی دکمه شاتر و بزرگ‌تر شدن کادر پیش‌نمایش عکس در هنگام به‌اشتراک‌گذاری آن برای مشاهده بهتر جزئیات می‌شود.

ویژگی‌های جدید One UI در زمینه حریم خصوصی شامل نمایش آیکون میکروفون یا دوربین در بالای اپلیکیشن‌ها در زمان استفاده اپلیکیشن از دوربین یا میکروفون و امکان قطع دسترسی اپلیکیشن به آن‌ها توسط کاربر با ضربه زدن روی آیکون‌های مرتبط می‌شود. امکان محدود کردن دسترسی اپلیکیشن‌ها به این دو بخش در تمام مواقع نیز وجود دارد. همچنین در صورت عدم تمایل به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی دقیق‌تان، می‌توانید از قابلیت به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی تقریبی‌تان استفاده کنید که هم اطلاعات کلی در مورد موقعیت مکانی‌تان را در اختیار افراد و شرکت‌ها می‌گذارد و هم موقعیت مکانی دقیق‌تان را مشخص نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۷ آبان ۱۴۰۰

    واقعا تاسف بر انگیزه این همه ملت ایمیل زدن توی برنامه member تیکت زدن توی فروم های سامسونگ تاپیک زدن که آقا توی App Drawer اسکرول عمودی اضافه کنید خسته شدیم مثل ماقبل تاریخ هی برنامه هارو ورق زدیم این روش اعصاب خورد کنه باز توی One UI 4 همون آش و همون کاسه ست

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۶ آبان ۱۴۰۰

    خوبه که تحت تاثیر اندروید ۱۲، چند تا از ویژگی های خوب material you رو داخل یو آی خودش اضافه کرده.
    در مورد ویندوز، فکر نمیکنم یو آی کل ویندوز رو تغییر داده باشه. فقط چند تا از اپلیکیشن های اختصاصی خودش رو برای لپ تاپ های خودش توسعه داده که خوشبختانه بخاطر ارائه ی اونا در ویندوز استور، با ترفندهایی میشه اونا رو روی هر لپ تاپ دیگه ای که ویندوز ۱۰ یا ۱۱ داره، نصب کنیم.

مطالب پیشنهادی