ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت ها

اپل استقبال بالای کاربران از پارچه نظافت ۱۹ دلاری را پیش‌بینی کرده بود

جو و هیجان پیرامون پارچه نظافت اپل همچنان ادامه دارد و به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که مسئولان اپل از تقاضای بالا برای این پارچه ۱۹ دلاری غافل‌گیر نشده‌اند. به دنبال اتمام موجودی پارچه اپل، ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

جو و هیجان پیرامون پارچه نظافت اپل همچنان ادامه دارد و به‌تازگی در گزارشی اعلام شده که مسئولان اپل از تقاضای بالا برای این پارچه ۱۹ دلاری غافل‌گیر نشده‌اند. به دنبال اتمام موجودی پارچه اپل، عرضه مجدد این محصول به اوایل سال آینده میلادی موکول شده است.

به گزارش نیویورک تایمز، یک مقام ناشناس اپل مدعی شده که این شرکت انتظار استقبال بالا از پارچه نظافت ۱۹ دلاری را داشته و از بابت اتمام موجودی این محصول شگفت‌زده نشده است. او گفته پارچه اپل بسیار کارآمد بوده و طوری طراحی شده که محصولی خاص باشد. اپل مدعی است این پارچه را از میکروفیبر بافته‌نشده تولید کرده ولی جزئیات بیشتری در این زمینه به اشتراک نگذاشته است.

اکنون اگر برای خرید پارچه نظافت اپل موسوم به Polishing Cloth به فروشگاه آنلاین این شرکت بروید، به شما گفته می‌شود که تحویل این محصول ۱۰ تا ۱۲ هفته طول می‌کشد. این پارچه حتی در فروشگاه‌های حضوری اپل هم موجود نیست و به نظر نمی‌رسد که کاربران فعلا امکان دسترسی به این محصول را داشته باشند.

پارچه نظافت ۱۹ دلاری اپل اولین بار پس از رویداد معرفی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی شد. این محصول به‌طور اختصاصی برای تمیز کردن محصولات اپل طراحی شده و قیمت آن سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. دو روز پس از رونمایی، تمام موجودی پارچه‌های اپل به پایان رسید و کاربران با ثبت سفارش‌های جدید متوجه شدند که عرضه این محصول در بازه زمانی ۲۹ آذر تا ۲۷ دی انجام می‌شود.

پارچه نرم اپل از مواد غیرساینده ساخته شده که به‌ویژه برای نمایشگرهای بافت نانو Pro Display XDR مناسب است. البته کاربران می‌توانند با این پارچه نمایشگر مک‌بوک، آی‌مک، آیفون و آیپد را هم تمیز کنند. معرفی پارچه ۲۰ دلاری با توجه به سابقه اپل در معرفی لوازم جانبی محصولات این شرکت از جمله عرضه جداگانه پایه Pro Display XDR چندان عجیب نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی