ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موجودی پارچه نظافت ۱۹ دلاری اپل به اتمام رسید

اپل از پارچه ۱۹ دلاری در کنار مک بوک پرو جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کرد که ظاهرا مورد استقبال کاربران قرار گرفته و موجودی آن به سرعت به پایان رسیده است و علاقه‌مندان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

اپل از پارچه ۱۹ دلاری در کنار مک بوک پرو جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کرد که ظاهرا مورد استقبال کاربران قرار گرفته و موجودی آن به سرعت به پایان رسیده است و علاقه‌مندان برای خرید این پارچه باید تا اوایل سال آینده میلادی منتظر بمانند.

سفارش‌های جدیدی که از امروز برای پارچه نظافت اپل به ثبت می‌رسند در زمانی بین ۲۰ دسامبر تا ۱۷ ژانویه (۲۹ آذر تا ۲۷ دی) تحویل مشتری‌ها خواهد شد.

پارچه نظافت اپل

در توضیحات این محصول عنوان شده است که پارچه اپل از مواد نرم و غیر ساینده ساخته شده است که برای نمایشگرهای اپل از جمله شیشه بافت نانو Pro Display XDR مناسب است. همچنین از این پارچه برای تمیز کردن نمایشگر مینی LED مدل‌های جدید مک بوک پرو و تمام دستگاه‌های مک، آیفون و آیپد اپل می‌توان استفاده کرد. البته اپل طبق سنت همیشگی خود این پارچه را به همراه محصولات عرضه نمی‌کند و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید.

در حال حاضر این پارچه نظافت به صورت انحصاری از فروشگاه آنلاین اپل به فروش می‌رسد و در خرده فروشی اپل یا شرکت‌های شخص ثالث موجود نیست. اپل ممکن است در آینده فروش آن را در فروشگاه‌ها و خرده فروش خود آغاز کند، اما در حال حاضر تمام علاقه‌مندان برای موجود شدن دوباره این محصول باید منتظر بمانند.

از زمان معرفی این محصول در رویداد اخیر اپل، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی قیمت این پارچه را به عنوان یک تمیز کننده مورد انتقاد قرار داده‌اند، اما واضع است که مشتریان اپل از چنین محصولاتی رضایت دارند و حاضر هستند مبلغ اضافه‌تری را پرداخت کنند.

همچنین شاید جالب باشد که بدانید، پارچه نظافت اپل با وجود سادگی، ارزان‌ترین محصول موجود در فروشگاه آنلاین اپل نیست. تبدیل لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵۵ میلی متری و تبدیل USB-C به جک هدفون ۳.۵۵ میلی متری ارزان‌ترین محصولات موجود در وب سایت کوپرتینویی‌ها هستند که با قیمت ۹ دلار به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • itookan
    itookan | ۳۰ مهر ۱۴۰۰

    فک کنم 19000 درصد برای اپل سود داره 😂

مطالب پیشنهادی