ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

تخفیف اسنپ به مسافرانی که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری سفر کردند

اسنپ به منظور همراهی با کاربران مسافری که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری بنزین متحمل هزینه‌ مازاد در سفرهای خود شدند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. به گزارش دیجیاتو روابط عمومی اسنپ اعلام ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۴

اسنپ به منظور همراهی با کاربران مسافری که در ساعات اولیه اختلال در سوختگیری بنزین متحمل هزینه‌ مازاد در سفرهای خود شدند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش دیجیاتو روابط عمومی اسنپ اعلام کرده «با وجود آنکه این اختلال غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل اسنپ بود و افزایش قیمت پیش‌آمده در سفرها ناشی از برهم‌ خوردن میزان عرضه و تقاضا بود، اما ۲۰ درصد تخفیف برای کاربرانی که روز سه‌شنبه (مورخ ۴ آبان ۱۴۰۰) از ساعات ۱۲ ظهر تا ۶ عصر در شهر تهران سفر داشتند در نظر گرفتیم.»

گفتنیست پیش از این نیز اسنپ با تخصیص بخشی از منابع مالی خود در قالب طرح‌های تشویقی، کاربران راننده را به فعالیت تشویق کرده تا درخواست‌های بیشتری با قیمت مناسب به سفر تبدیل شوند.

اسنپ همچنین اعلام کرده «در روزهای چهارشنبه و تداوم مشکل سوختگیری، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (مورخ ۵ آبان‌ ۱۴۰۰) تا ۱۲ شب کمیسیون دریافتی اسنپ در شهر تهران بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت تا از این طریق نیز بتوانیم کمک موثری به ساماندهی حمل‌ونقل شهروندان کنیم.»

در پی این اختلال رانندگان اسنپ در ساعات اولیه با مشکل سوختگیری مواجه شده و متعاقبا تعداد خودروهای فعال به منظور ارائه خدمت به کاربران و انجام سفر کاهش پیدا کرده است. از طرفی استفاده از خودروهای شخصی نیز کاهش یافته و همین موضوع منجر به افزایش تقاضای سفر از سوی کاربران مسافر شده است.

از روزهای گذشته در پی حمله سایبری به سامانه سوخت، سوخت‌گیری خودروها در جایگاه‌‌های پمپ‌بنزین با اختلال مواجه شده است. این موضوع تا این لحظه هم به طور صد در صدی حل نشده است اما در بسیاری از جایگاه‌های سوخت روال کار به حالت سابق برگشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی