ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر پوکو M4 پرو 5G منتشر شد

شیائومی در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) از جدیدترین محصول پوکو رونمایی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه که پوکو M4 پرو 5G نام دارد، احتمالا ردمی نوت ۱۱ 5G با برندی جدید خواهد بود. حالا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

شیائومی در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) از جدیدترین محصول پوکو رونمایی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه که پوکو M4 پرو 5G نام دارد، احتمالا ردمی نوت ۱۱ 5G با برندی جدید خواهد بود. حالا اولین تصاویر این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند.

این تصاویر از سوی یک حساب توییتری منتشر شده‌اند که از شباهت طراحی آن با ردمی نوت ۱۱ خبر می‌دهد. در جلوی این دستگاه در مرکز بالای نمایشگر یک حفره به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی با طراحی مشابه ردمی نوت ۱۱ قرار گرفته است، البته این بخش از دستگاه دو رنگ است. بخش بالایی مشکی رنگ است و در کنار ماژول دوربین، برند بزرگ پوکو به چشم می‌خورد.

پوکو M4 پرو 5G به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود و از رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. قدرت این محصول توسط تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ تامین می‌شود و انتظار می‌رود در نسخه‌های مجهز مجهز به ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه برسد.

درباره دوربین اصلی این دستگاه اطلاعات دقیقی نداریم اما انتظار می‌رود سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی داشته باشد. در کنار دوربین فلاش LED به همراه لوگوی هوش مصنوعی (AI) به چشم می‌خورد. دوربین سلفی این گوشی پوکو باید ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

پوکو M4 پرو 5G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه نداریم. نسل قبلی این گوشی هوشمند با قیمت پایه ۲۰۷ دلار روانه بازار شد، بنابراین پوکو M4 پرو 5G هم باید قیمتی در این محدوده داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی