ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد

همان طور که انتظار می‌رفت شیائومی در رویدادی آنلاین از جدیدترین نسل گوشی‌های سری ردمی نوت یعنی «ردمی نوت ۱۱» رونمایی کرد. این سری شامل سه نسخه ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۵

همان طور که انتظار می‌رفت شیائومی در رویدادی آنلاین از جدیدترین نسل گوشی‌های سری ردمی نوت یعنی «ردمی نوت ۱۱» رونمایی کرد. این سری شامل سه نسخه ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شوند.

ردمی نوت ۱۱

ردمی نوت ۱۱ از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد که روزنه مخصوص دوربین سلفی نیز در بالای آن دیده می‌شود. ماژول دوربین این گوشی از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. همچنین شیائومی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده کرده است.

ردمی نوت ۱۱

پرچمدار جدید سری نوت ردمی توسط سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 اجرا می‌شود و از ویژگی‌های مربوط به اتصال آن می‌توان به شبکه 5G، وای-فا دو بانده، پورت USB Type-C و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. ردمی همچنین برای امنیت کاربران خود از حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور استفاده کرده است.

ردمی نوت ۱۱ از چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد که از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 برای اجرای بازی‌ها پشتیبانی می‌کند. پردازنده این دستگاه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی همراه می‌شود. در نهایت این گوشی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات ردمی نوت ۱۱
ابعاد / وزن
۱۶۳.۵۶ در ۷۵.۷۸ در ۸.۷۵ میلی متر / ۱۹۵ گرم
نمایشگر
۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح +FHD
پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰
رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی
۵۰ + ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی
۱۶ مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید ۱۱
باتری
۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات
قیمت پایه ۱۸۷ دلار

ردمی نوت ۱۱ پرو

ردمی نوت ۱۱ پرو از باتری بزرگتر ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد سامسونگ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر روزنه مخصوص دوربین سلفی ۲.۹۶ میلی متری دیده می‌شود که میزبان یک سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۱۱ پرو از نظر ضخامت ۸.۳۴ میلی متر است.

ردمی نوت ۱۱

در زیر کاپوت این دستگاه نیز مانند نسخه پرو پلاس شاهد چیپست دیمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک خواهیم بود. علاوه بر این، از نظر دوربین نیز این دو دستگاه به یکدیگر شباهت دارند و از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

نوت ۱۱ پرو در بخش صدا، با دو بلندگوی استریو JBL ارائه می‌شود که از فناوری دالبی اتموس به همراه Hi-Res و Hi-Res Wireless پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به Wi-Fi 6، Bluetooth 5.2، NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و گواهی IP53 اشاره کرد.

مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو
نمایشگر
۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز
پردازندهمدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۱۲۸ گیگابایت
دوربین اصلی
۱۰۸ + ۸ (فوق عریض) + ۲ (عمق) مگاپیکسلی
دوربین سلفی
۱۶ مگاپیکسل
سیستم عاملاندروید ۱۱
باتری
۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات
قیمت پایه
۲۶۵ دلار

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

نوت ۱۱ پرو پلاس نیز از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و لایه محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد. ماژول دوربین سه‌گانه پشت دستگاه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. شیائومی در جلوی دستگاه خود نیز از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

ویژگی کلیدی نوت ۱۱ پرو پلاس قابلیت شارژ سریع آن است. گوشی جدید ردمی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند که با این وجود تنها در ۱۵ دقیقه می‌توان آن را به صورت کامل شارژ کرد. در بین تمام دستگاه‌های سری ردمی نوت، این گوشی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خود سریع‌ترین سرعت شارژ را دارد و همچنین بسیاری از پرچمداران را در این زمینه شکست می‌دهد.

همچنین نوت ۱۱ پرو پلاس از چیپست ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰ با چهار هسته ۲.۵ گیگاهرتزی Arm Cortex-A78 و چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Arm Cortex-A55 بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۱

مشخصات ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس
نمایشگر
۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز
پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰
رم۸ گیگابایت
حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه
بله
دوربین اصلی
۱۰۸ + (فوق عریض) ۸ + (عمق) ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی
۱۶ مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید ۱۱
باتری
۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات
قیمت ۳۱۰ دلار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۶ آبان ۱۴۰۰

    واقعا زیبا هستن و با کیفیت.

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۶ آبان ۱۴۰۰

    قیمت نوت 11 رو اشتباه زدین

مطالب پیشنهادی