ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا انحنای نمایشگر گلکسی S22 اولترا را کاهش می‌دهد

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی در توییتر ادعا می‌کند گلکسی S22‌ اولترا با نمایشگری با انحنای کمتر نسبت به مدل‌های قبلی این خانواده وارد بازار می‌شود. حساب کاربری Ice Universe در توییتر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی در توییتر ادعا می‌کند گلکسی S22‌ اولترا با نمایشگری با انحنای کمتر نسبت به مدل‌های قبلی این خانواده وارد بازار می‌شود.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر که تاکنون خبرهای بسیاری در بازار موبایل به اشتراک گذاشته است، می‌گوید گلکسی S22 اولترا انحنای کمتری نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا خواهد داشت و اضافه می‌کند که این گوشی هوشمند ممکن است از این زاویه شبیه گلکسی نوت ۱۰ پلاس باشد.

پیشتر نیز اخبار غیررسمی در مورد تغییرات احتمالی در طراحی گلکسی S22 اولترا منتشر شده بود که ادعا می‌کرد این موبایل جدید از نمایشگر با انحنای کمتری بهره خواهد برد.

نمایشگرهای دارای انحنا، ویژگی‌های خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و کاربران با کمک چنین دستگاه‌هایی تجربه کاربری خوبی خواهند داشت. با این وجود، احتمال آسیب دیدن به موبایل با چنین طراحی افزایش پیدا می‌کند و بیشتر در معرض آسیب دیدن قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز تصمیم گرفته تا انحنای موبایل‌های پرچمدار جدید خود را کاهش دهد.

با چنین طراحی، گلکسی S22 اولترا شباهت بیشتری به گلکسی نوت پیدا خواهد کرد. این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که طرفدار گلکسی نوت هستند، خبر خوبی باشد. به خصوص که گفته می‌شود دستگاه جدید از قلم هوشمند S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، طبق خبرهای فاش شده از سوی برخی منابع آگاه، به نظر می‌رسد مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر گلکسی S22 نیز از نمایشگر تخت به جای نمایشگر دارای انحنا بهره خواهند برد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس شباهت زیادی به مدل‌های فعلی گلکسی S21 خواهند داشت.

در نهایت باید دید سامسونگ نسل جدید گلکسی S را با چه طراحی و مشخصاتی روانه بازار خواهد کرد و چه سرنوشتی در انتظار سری گلکسی نوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی