ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی‌کالا
فناوری ایران

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو: سرویس فروشگاه‌ساز را به زودی عرضه می‌کنیم

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا از ارائه سرویسی برای کمک به افراد در جهت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خبر داد. دیجی‌کالا ای‌کامرس سرویس امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را در اختیار افراد گذاشته و خدمات زیرساختی مانند نیازهای ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا از ارائه سرویسی برای کمک به افراد در جهت راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خبر داد. دیجی‌کالا ای‌کامرس سرویس امکان ساخت فروشگاه اینترنتی را در اختیار افراد گذاشته و خدمات زیرساختی مانند نیازهای لجستیکی، پرداخت و … را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

«سعید محمدی» در گفتگوی اینستاگرامی با دیجیاتو از اقدامات دیجی‌کالا در زمینه خدمات ابری سخن گفت:

«با شروع دیجی‌کلاد، کارهای مطالعاتی را آغاز و نیازمندی‌های مبتنی بر تکنولوژی را بررسی کردیم تا بتوانیم زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات ابری را فراهم کنیم. بخش خوبی از این مقدمات و پیش‌نیازها انجام شده و تصمیم گرفتیم به سمت ارائه راه‌حل‌های تکنولوژی که در آن‌ها مزیتی داریم، حرکت کنیم.»

به گفته وی آن‌ها قصد دارند خدمات تجارت الکترونیک بر پایه فضای ابری ارائه کنند تا افرادی که به دنبال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستند، صفر تا صد این پروژه را به کمک سرویس جدید دیجی‌کالا انجام دهند.

دیجی‌کالا ای‌کامرس سرویس تا حدودی شبیه به یک فروشگاه‌ساز همانند «شاپیفای» است که علاوه بر آن، خدمات زیرساختی مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی از قبیل نیاز لجستیکی و دلیوری محصول، پرداخت و … را فراهم می‌کند.

آنطور که محمدی به دیجیاتو گفت، تیمی از دیجی‌کالا روی این پروژه متمرکز بوده و به احتمال زیاد تا اواخر امسال، بخش‌های اولیه این پروژه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد با این حرکت دیجی‌کالا، شاهد افزایش سهم خرده‌فروشی‌های آنلاین از این بازار باشیم.

لازم به ذکر است سرویس‌های فروشگاه‌ساز این امکان را در اختیار افراد و کسب‌وکارها قرار می‌دهند تا خیلی سریع و راحت، یک سایت فروشگاهی را بدون نیاز به برنامه‌نویسی، تهیه هاست، دامنه یا حتی نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز راه‌اندازی کنند و از این طریق به فروش محصولات خود بپردازند.

شاپیفای شناخته شده‌ترین سرویس در این زمینه است که از زبان فارسی پشتیبانی نکرده و هزینه‌های آن به دلار است که آنچنان برای کاربران ایرانی صرفه و کاربرد ندارد.

بخشی از گفتگوی اینستاگرامی دیجیاتو با رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا را می‌توانید از اینجا ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی