ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از یک مانیتور گیمینگ ۵۵ اینچی OLED برای کنسول‌ها رونمایی کرد

ام‌اس‌ای (MSI) دو مانیتور گیمینگ جدید معرفی کرده که در ابعاد مختلف و با ویژگی‌های قابل توجه روانه بازار می‌شوند. یکی از این مانیتورها ۵۵ اینچی و از نوع OLED است که کاربران کنسول‌ها را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

ام‌اس‌ای (MSI) دو مانیتور گیمینگ جدید معرفی کرده که در ابعاد مختلف و با ویژگی‌های قابل توجه روانه بازار می‌شوند. یکی از این مانیتورها ۵۵ اینچی و از نوع OLED است که کاربران کنسول‌ها را هدف قرار می‌دهد.

مانیتور اول دارای یک نمایشگر مینی LED منحنی با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز است که به لطف برخی فناوری‌های اختصاصی MSI رنگ‌ها را با کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای تولید و نشان می‌دهد. مانیتور دوم نیز یک نمایشگر بزرگ ۵۵ اینچی اولد دارد که به طور خاص برای بازیکنان کنسول طراحی شده است.

اولین مانیتور ام‌اس‌ای، «MEG Artymis 341» نام دارد که اولین نمونه منحنی به همراه نور پس‌زمینه مینی LED در بازار محسوب می‌شود. مانیتور این کمپانی از استاندارد VESA Display HDR 1000 و محدوده دینامیکی بالا HDR10 پشتیبانی می‌کند و میزان روشنایی آن حداقل ۱۰۰۰ نیت است.

مانیتور گیمینگ

MEG Artymis 341 همچنین از نمایشگر ۳۴ اینچی با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد. فناوری به کار رفته در ساخت این مانیتور به تولید طیف رنگی گسترده و تصاویر با کیفیت کمک زیادی می‌کند. این دستگاه همچنین ترکیبی از فناوری‌های مینی LED تطبیقی Optronics، نوردهی موضعی سرتاسری (FALD) و فیلم‌های کوانتوم دات پریمیوم MSI را شامل می‌شود.

مانیتور گیمینگ دیگر MSI به طور خاص با توجه به نیاز گیمرها تولید شده و به نظر می‌رسد هدف اصلی این شرکت طرفداران بازی‌های کنسولی است. مانیتور اولد ۵۵ اینچی ام‌اس‌آی، «MEG 551U OLED» نام دارد که نمایشگر بسیار عریض و کیفیت تصویر بسیار بالایی را ارائه می‌کند.

هر دو مانیتور گیمینگ MSI بخش برتر بازار را هدف قرار می‌دهند اما قیمت آن‌ها هنوز اعلام نشده است. با این وجود کاملا واضح است که این دو مانیتور با ویژگی‌های عنوان شده خود احتمالا چندان ارزان نباشند. با این وجود طبق اعلام ام‌اس‌آی، هر دو مانیتور از سال آینده برای فروش در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی