ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن Meitu؛ دوربین و ویرایشگر حرفه‌ای تصاویر و ویدیوهای سلفی

گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در طی سالیان اخیر موجب شده است تا برنامه‌های تغییر و بهبود تصویر یا ویدیو به جزئی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند. اگرچه بیشتر پلتفرم‌های اجتماعی دارای قابلیت‌های ابتدایی ویرایش ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در طی سالیان اخیر موجب شده است تا برنامه‌های تغییر و بهبود تصویر یا ویدیو به جزئی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شوند. اگرچه بیشتر پلتفرم‌های اجتماعی دارای قابلیت‌های ابتدایی ویرایش هستند؛ اما بهره‌گیری از عناوین اختصاصی مانند اپلیکیشن Meitu می‌تواند نتیجه مطلوب‌تری در پی داشته باشد.

پس از نصب و اجرای اپلیکیشن Meitu به سرعت متوجه خواهید شد که با برنامه‌ای جامع همراه با امکانات متعدد مواجه هستید. البته متاسفانه طراحی اپ از یکپارچگی چندانی برخوردار نیست و ظاهر ساده و مینیمالی را نیز ارائه نمی‌دهد. بسیاری از قابلیت‌ها به صورت مداوم در بخش‌های مختلف تکرار شده‌اند و چنین موضوعی می‌تواند در ابتدا موجب سردرگمی کاربر شود.

به طور کلی تمرکز اپلیکیشن Meitu روی ارائه ویژگی‌های مرتبط با ویرایش و زیباسازی چهره است. امکان استفاده از قابلیت‌های برنامه روی تصاویر یا ویدیوها ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه وجود دارد یا اینکه کاربران می‌توانند به صورت زنده و به کمک دوربین موبایل خود، تغییرات قابل اعمال را مشاهده کنند.

ابزار Beautify یکی از مهم‌ترین ارکان برنامه به شمار می‌رود که امکان تنظیم موارد مختلفی مانند صافی، روشنایی، سفیدی و شفافیت را فراهم می‌کند. البته نیازی به تنظیم دستی تمامی موارد گفته شده نیز وجود ندارد و اپ به صورت خودکار اقدام به مقدارهی خواهد کرد. ابزار Fine tune هم گزینه‌های مختلفی برای تغییر ابعاد سر و چهره، چشم‌ها، چانه، بینی، لب‌ها، گونه‌ها، دندان‌ها و فرم کلی صورت در اختیار قرار می‌دهد. 

استایل‌های آماده از دیگر مواردی هستند که می‌توانند روحیه تازه‌ای به تصاویر ببخشند و انیمیشن‌ها یا جلوه‌های مختلفی را به تصاویر یا ویدیوها اضافه کنند. بدون شک هیچ برنامه ویرایشگر عکسی بدون ارائه فیلترهای رنگی مختلف نمی‌تواند ادعای کامل بودن کند و اپلیکیشن Meitu نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. در حالت پیش‌فرض فیلترها و استایل‌های محدودی قابل استفاده خواهند بود و در صورت نیاز، کاربر باید اقدام به دانلود موارد دلخواه کند. البته برخی گزینه‌ها هم تنها در دسترس دارندگان نسخه پرمیوم قرار دارد.

امکانات گفته شده در قسمت‌های قبلی قابلیت استفاده در ویدیوها را هم دارند و می‌توانند برای افزودن جلوه بکار گرفته شوند. برنامه به صورت داخلی از ادیتور ویدیو هم پشتیبانی می‌کند که ویژگی‌های پایه مانند برش، تغییر رنگ، افزودن متن و موسیقی را دارد. همچنین بخش Video Retouching به صورت اختصاصی جهت زیباسازی ویدیوها درنظر گرفته شده است.

کاربران اپلیکیشن Meitu می‌توانند تصاویر ذخیره شده روی حافظه داخلی دستگاه خود را به کلاژ هم تبدیل کنند. تنوع وسیعی از قالب‌های قابل استفاده در دسترس کاربران قرار دارد که می‌توان جلوه‌ها، نوشته‌ها و فریم‌های گوناگونی را نیز به آن‌ها افزود.

اپلیکیشن Meitu گزینه‌ای مناسب برای افزودن افکت به تصاویر سلفی یا ویدیوها محسوب می‌شود که محتوای قابل دانلود وسیعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته متاسفانه رابط کاربری برنامه از سادگی و کارآمدی چندانی برخوردار نیست؛ اما وجود امکانات متعدد موجب کم رنگ شدن این ضعف شده است. همچنین ممکن است تبلیغات مختلف تعبیه شده در صفحات مختلف موجب آزار کاربران شود که حذف آن‌ها از طریق تهیه نسخه پرمیوم یا بهره‌گیری از نسخه‌های غیررسمی امکان‌پذیر است. 

Meitu – Beauty Cam, Easy Photo Editor

Meitu – Beauty Cam, Easy Photo Editor

سازنده: Xiamen Meitu Technology Co., Ltd. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۲۲ و ۳۵۱ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی