ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا؛ یادگیری با طعم رقابت

بسیاری از سرویس‌های غیر حضوری و آنلاین در دو سال اخیر رشد و پیشرفت کردند و کسب و کارهای آموزشی هم از این قطار پر شتاب عقب نمانده‌اند. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا یکی از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

بسیاری از سرویس‌های غیر حضوری و آنلاین در دو سال اخیر رشد و پیشرفت کردند و کسب و کارهای آموزشی هم از این قطار پر شتاب عقب نمانده‌اند. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا یکی از اپ‌های آموزش زبان به صورت آنلاین است که در ادامه‌ی مطلب نگاهی به آن خواهیم داشت.

در هر سه حوزه‌‌ی ساخت اپلیکیشن، آموزش آنلاین و آموزش زبان، رقابت زیادی وجود دارد بنابراین اگر یک اپلیکیشن بخواهد در این میان سر بلند کند و کاربران زیادی داشته باشد، باید حداقل یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا به سراغ گیمیفیکیشن رفته است.

گیمیفیکیشن یا بازی‌سازی در آموزش به افراد کمک می‌کند تا از طریق بازی یک موضوع مشخص را یاد بگیرند. چیزی که در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا دیده می‌شود هم استفاده از این روش و ایجاد رقابت در بین کاربران مختلف است. در حقیقت این اپ توانسته محتوای آموزشی معمول را در قالبی جدید ارائه کند.

مشابه آنچه در بازی‌ها تجربه کرده‌اید، هر روز تعدادی الماس به دست می‌آورید و با یادگیری هر مرحله هم تعدادی امتیاز نصیبتان خواهد شد. در بخش لیگ کاربران شما می‌توانید امتیاز خود را با سایرین مقایسه کنید و هم‌چنین برای تصاحب رتبه‌های بالای جدول با کاربران دیگر به رقابت بپردازید.

الماس‌ها بلیت شما برای ورود به درس جدید هستند و هر بیست و چهار ساعت یک الماس به کاربران داده می‌شود. هر درس به یک موضوع خاص می‌پردازد و سعی می‌کند هر چهار مهارت زبانی (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) کاربر را تقویت کند. البته پیش از شروع درس‌ها باید یک آزمون تعین سطح بدهید تا محتوای مناسب سطح خود را دریافت کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا ساده است اما بی‌رنگ و روح یا تکراری نیست که به خودی خود کمک می‌کند تا کاربران تجربه‌ی بهتری داشته باشند. فهرست درس‌ها هم به صورت یک راه طراحی شده و احتمالا با دیدن آن به یاد بازی‌های موبایلی خواهید افتاد.

آموزش بدون سنجیدن نتایج بی‌معنی است و به همین دلیل این اپلیکیشن هم بخشی را تدارک دیده تا کاربران اطلاعات و نتایج درس‌های گذرانده را به صورت خلاصه و نموداری مشاهده کنند. نمودار عنکبوتی این بخش به کاربران کمک می‌کند تا تعادل را بین مهارت‌های مختلف برقرار کنند و برنامه‌ی آموزشی خود را با نقاط ضعف و قوتشان تطبیق دهند.

به طور کلی می‌توان گفت که اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سایرا عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند مکمل خوبی برای زبان‌آموزان باشد.

آموزش زبان انگلیسی سایرا

آموزش زبان انگلیسی سایرا

سازنده: بیان گستر مهام هیرکان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی