ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سبزپوشی بازار رمزارزها: بیت کوین و اتریوم رکورد زدند

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار با عبور از ۶۸ هزار دلار و اتریوم دومین رمزارز بازار با عبور از ۴۸۰۰ دلار توانستند بالاترین رکوردهای قیمت تاریخی خود را ثبت کنند. با وجودی که طی ماه‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۳

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار با عبور از ۶۸ هزار دلار و اتریوم دومین رمزارز بازار با عبور از ۴۸۰۰ دلار توانستند بالاترین رکوردهای قیمت تاریخی خود را ثبت کنند.

با وجودی که طی ماه‌های قبل صحبت از بیت کوین با قیمت زیر ۳۰ هزار دلار شده بود و حتی برخی تحلیلگران بازار می‌گفتند قیمت آن تا مرز ۱۸ هزار دلار نیز ریزش خواهد کرد، اما این اتفاق نیفتاد و ورق برگشت.

در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین با رشد ۳.۸۶ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۸۰۶۵ دلار رسیده است ولی بالاترین قیمت ثبت شده در وب سایت Coindesk از این رمزارز محبوب طی ۲۴ ساعت گذشته معادل ۶۸۳۸۲ دلار بوده است.

برخی تحلیلگران بازار بر این باورند که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی می‌تواند تا ۱۰۰ هزار دلار نیز افزایش پیدا کند. برخی دیگر نیز محدوده بین ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار را هدف بعدی بیت کوین برای صعود می دانند. حال آنکه برخی دیگر می‌گویند قیمت واقعی این رمزارز در محدوده 35 هزار دلار است و چنین صعودی تا ۱۰۰ هزار دلار امکان پذیر نیست.

با افزایش قیمت رمزارزها و سقوط سهام تسلا، در حال حاضر ارزش بازار رمزارزها از ارزش بازار تسلا نیز بیشتر شده است.

بازار رمزارزها روزهای سبزی را سپری می‌کند و دیروز ارزش این بازار بازار برای نخستین بار از مرز ۳ تریلیون دلار عبور کرد. همزمان با رکوردشکنی بیت کوین و اتریوم، قیمت برخی دیگر از رمزارزها نیز رشد چشمگیری داشته است. سولانا و کاردانو که از آنها به عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود، طی هفت روز گذشته به ترتیب ۲۳ و ۹ درصد رشد قیمت را تجربه کرده‌اند.

باید دید روند صعودی قیمت بیت کوین، اتریوم و برخی دیگر از رمزارزها طی روزهای آتی و با نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی چه تغییری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی