ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت خرید اشتراک از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام در آستانه انتشار قرار دارد

اینستاگرام قبلا اعلام کرده بود که به دنبال توسعه قابلیتی برای خرید حق اشتراک از تولیدکنندگان محتواست. حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی در شرف آزمایش قرار دارد، چرا که گزینه جدید پرداخت درون ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اینستاگرام قبلا اعلام کرده بود که به دنبال توسعه قابلیتی برای خرید حق اشتراک از تولیدکنندگان محتواست. حالا به نظر می‌رسد که این ویژگی در شرف آزمایش قرار دارد، چرا که گزینه جدید پرداخت درون برنامه‌ای را برای اشتراک‌های اینستاگرام به اپلیکیشن خود در اپ استور اضافه کرده است.

شرکت «سنسور تاور» می‌گوید با بررسی اطلاعات اپلیکیشن اینستاگرام در اپ استور اپل متوجه شده که از یکم نوامبر (۱۰ آبان) گزینه جدیدی برای خرید درون برنامه‌ای به نام Instagram Subscriptions با قیمت ۴.۹۹ دلار به اپ استور ایالات متحده اضافه شده است. دو روز بعد، در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) گزینه دیگری برای خرید اشتراک با قیمت ۰.۹۹ دلار به این فهرست اضافه شد.

سنسور تاور می‌گوید تا پیش از این تنها گزینه خرید درون برنامه‌ای در اینستاگرام متعلق Instagram Badges بود. این نشان‌ها آیتم‌هایی مجازی هستند که طرفداران می‌توانند آن‌ها را با قیمتی در دامنه ۰.۹۹ تا ۴.۹۹ دلار خریداری و از تولیدکنندگان محتوای محبوب خود حمایت کنند.

اینستاگرام معمولا قابلیت‌های جدید خود را ابتدا با گروه کوچکی از کاربران آزمایش می‌کند و بعد آن‌ها را در اختیار همه کاربران می‌گذارد. بنابراین انتظار می‌رود که ویژگی خرید حق اشتراک به‌زودی برای تولیدکنندگان محتوای آمریکایی فعال شود. این شبکه اجتماعی با ابزارهایی مثل حق اشتراک و حتی NFT به دنبال ایجاد بستری جذاب‌تر برای تولیدکنندگان محتواست.

ایده خرید حق اشتراک از تولیدکنندگان محتوا این است که کاربران در ازای پرداخت مبلغی به صورت ماهانه به محتواهای اختصاصی تولیدکنندگان محتوای محبوب خود دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در تابستان مشغول کار روی قابلیت مشابهی موسوم به Exclusive Stories بود که به کاربران اجازه می‌دهد تا با خرید اشتراک بتوانند استوری‌های اختصاصی را ببینند.

اینستاگرام در صحنه رقابت برای جذب تولیدکنندگان محتوا تنها نیست. شرکت‌های مختلفی از جمله تیک تاک، اسنپ، پینترست، یوتیوب و توییتر هم رویکردهای مشابهی را در پیش گرفته‌اند. توییتر چند وقت پیش پلتفرم خرید اشتراک خودش به نام Super Follows را راه‌اندازی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی