ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت Super Follows را در سه طرح اشتراک ماهانه عرضه می‌کند

توییتر با هدف جلب رضایت کاربران خود به صورت آزمایشی قابلیت Super Follows را در سه طرح اشتراک ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه در دسترس برخی کاربران قرار می‌دهد. کاربران با استفاده قابلیت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

توییتر با هدف جلب رضایت کاربران خود به صورت آزمایشی قابلیت Super Follows را در سه طرح اشتراک ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه در دسترس برخی کاربران قرار می‌دهد. کاربران با استفاده قابلیت «سوپر فالو» در ازای پرداخت اشتراک ماهانه به محتواهای اختصاصی و بحث‌های ویژه اعضای توییتر دسترسی خواهند داشت.

توییتر در پست وبلاگ خود برای معرفی ویژگی Super Follows نوشت:

امروز ما بسیار خوشحالیم که قابلیت Super Follows را معرفی می‌کنیم. روشی جدید برای کاربران و البته کسب‌و‌کارها که باعث می‌شود با اشتراک‌گذاری برخی مطالب با کاربران، درآمد ماهانه کسب کنند. با استفاده از Super Follows کاربران می‌توانند به سطح جدیدی برای ارتباط دست پیدا کنند و بتوانند با متعهد‌ترین فالوور خود ارتباط واقعی داشته باشند و در عین حال کسب درآمد کنند.

توییتر

همانطور که «جین منچون وانگ» افشاگر معروف و موثق توضیح می‌دهد، توییتر سه گزینه اشتراک مختلف برای Super Follow ارائه می‌کند که هزینه‌ آن به ترتیب ۲.۹۹، ۴.۹۹ و ۹.۹۹ دلار در ماه است. با این وجود توییتر در وبلاگ خود چند مثال مناسب برای استفاده از قابلیت Super Follows ارائه کرده است. برای مثال کاربری با نام KingJosiah54 تجزیه و تحلیل‌های ورزشی عمیق خود را تنها برای افرادی ارائه می‌کند که او را «سوپر فالو» کرده و هزینه مربوط به آن را نیز پرداخت کرده باشند.

قابلیت Super Follows هم اکنون تنها برای تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده فعال شده که برای آن درخواست داده بوده‌اند. البته به نظر می‌رسد هنوز هم افراد جدیدی از همان منطقه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند. همچنین فقط افرادی در لیست انتظار قرار خواهند گرفت که حداقل ۱۰ هزار فالوور و بیشتر از ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین آن‌ها در ۳۰ روز گذشته باید ۲۵ بار توییت کرده باشند و توییت‌های آن‌ها برخلاف قوانین کلی توییتر نباشد. از طرف دیگر تنها با انتخاب دکمه Super Follows می‌توان به محتوای تشویقی دیگران دست پیدا کرد.

در سال ۲۰۲۱ توییتر همچنان به شدت تلاش می‌کند تا تجربه کلی پلتفرم خود را برای کاربران تقویت کند. قابلیت‌هایی از جمله Ticketed Spaces و Tip Jar در سال جاری برای رشد درآمدزایی این پلتفرم معرفی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی