ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت Ticketed Spaces را در دسترس کاربران قرار داد

توییتر سرانجام شروع به راه‌اندازی قابلیت Ticketed Spaces کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای ورود به مکالمه زنده از سایر افراد هزینه دریافت کنند. توسعه این قابلیت در ماه گذشته گزارش شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

توییتر سرانجام شروع به راه‌اندازی قابلیت Ticketed Spaces کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند برای ورود به مکالمه زنده از سایر افراد هزینه دریافت کنند. توسعه این قابلیت در ماه گذشته گزارش شده بود اما اکنون برای اولین بار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

با این حال، همچنان به نظر می‌رسد مدتی طول خواهد کشید تا قابلیت جدید اپلیکیشن توییتر در دسترس کاربران بیشتری قرار بگیرد. طبق اعلام توییتر، عرضه اولیه آن فقط برای کاربران iOS خواهد بود و تنها در دسترس برخی میزبان‌های سرویس صوتی Spaces قرار خواهد گرفت که پیش از این چنین کاری را درخواست کرده بودند.

انتظار می‌رود کاربرانی که قابلیت جدید توییتر در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد، بتوانند درآمد قابل توجهی از این طریق به دست بیاورند. البته آن‌ها پیش از هر چیز باید مخاطبان زیادی را جذب برنامه خود کنند. البته به نظر می‌رسد توییتر نیز در این بین سود ناچیزی خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت، میزبان‌ها می‌توانند تا ۹۷ درصد از درآمد اولیه خود تا سقف ۵۰ هزار دلار و ۸۰ درصد از مبالغ بیشتر را حفظ کنند. میزبان‌ها همچنین می‌توانند قیمت موردنظر و تعداد بلیط‌های موجود خود را انتخاب کنند.

توییتر

Ticketed Spaces تنها یکی از چندین ویژگی جدید در زمینه درآمدزایی توییتر محسوب می‌شود. این شبکه اجتماعی در حال تغییر پلتفرم خود این و طبق گفته‌های اخیر جک دورسی مبنی بر اینکه بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر را تشکیل می‌دهد، به نظر می‌رسد آن‌ها باید راه‌های درآمدزایی جدید طراحی کنند. به همین منظور، این شرکت همچنین در حال آزمایش قابلیت‌های دیگری مانند Super Follows است و سرویس ویژه‌ توییتر آبی را در دسترس کاربران قرار داده است.

همچنین اخیرا مشخص شد که این شبکه اجتماعی قصد دارد قابلیت دیگری تحت عنوان «پخش مجدد» را برای Spaces ارائه کند تا میزبان‌ها بتوانند برنامه‌های صوتی خود را ضبط و در دسترس تمام کاربران قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی