ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو F3 با رنگ جدید Moonlight Silver وارد بازار می‌شود

در حالی که برخی گزارش‌ها از احتمال معرفی مدل جدید پوکو F3 خبر داده بودند، این کمپانی تنها به یک رنگ جدید بسنده کرده. در همین راستا این گوشی هوشمند از این پس در رنگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

در حالی که برخی گزارش‌ها از احتمال معرفی مدل جدید پوکو F3 خبر داده بودند، این کمپانی تنها به یک رنگ جدید بسنده کرده. در همین راستا این گوشی هوشمند از این پس در رنگ جدید Moonlight Silver هم به فروش می‌رسد تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

پوکو F3 هم اکنون در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی با نام‌های Arctic White ،Night Black و Deep Ocean Blue به فروش می‌رسد و کاربران به‌زودی می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ نقره‌ای یا همان Moonlight Silver هم سفارش دهند.

همانطور که گفتیم، تنها با رنگ جدید روبه‌رو هستیم و مشخصات فنی این مدل تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. در همین راستا همچنان در این گوشی هوشمند از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ به همراه یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند آن را در دو نسخه با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

پوکو F3

این نسخه جدید از فردا در برخی فروشگاه‌ها با قیمت ۳۲۹ یورو عرضه می‌شود، البته قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. البته در جمعه سیاه نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت ۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده است. پوکو F3 از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی‌اش ۴۸ مگاپیکسلی است و توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن هم ۲۰ مگاپیکسلی است.

از سایر مشخصات آن می‌توان به پورت USB-C، سنسور اثر انگشت روی فریم و فرستنده اینفرارد اشاره کرد. در این مطلب می‌توانید بررسی پوکو F3 توسط دیجیاتو را مطالعه کنید. پوکو دیروز از جدیدترین گوشی اقتصادی 5G خود به نام پوکو M4 پرو 5G هم رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی